  • 81. Data: 2011-12-28 16:30:40
    Temat: Re: Wieśniaki!
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-12-28, Chris <a...@g...pl> wrote:

    > Coś w tym jest bo np. w IMAX 3D byłem tylko raz na samym początku jak
    > wybudowli :) jedyna różnioca jest taka że po kinie mogę iść do pubu czy
    > restauracji na jakieś dobre jedzonko i nie chodzi mi o schabowego choć
    > "Kasztelan" miał swój urok przed remontem :)

    No popacz, Warszawa a tu w centrum zamieszania po zamknieciu baru
    mlecznego...

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 82. Data: 2011-12-28 18:50:04
    Temat: Re: Wie?niaki!
    Od: "Saletras9" <S...@v...pl>

    >O, tutaj mamy przykład prawdziwego trolla. Treści zero, są za to

    zanimm nazwiesz kogo trolem, zapoznaj się z info o kodowaniu w usenecie:

    http://pl.wikipedia.org/wiki/Kodowanie_polskich_znak
    %C3%B3w

    Sa

  • 83. Data: 2011-12-28 19:13:14
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Saletras9

    > zanimm nazwiesz kogo trolem, zapoznaj sie z info o kodowaniu w usenecie:
    >
    > http://pl.wikipedia.org/wiki/Kodowanie_polskich_znak
    %C3%B3w

    Odtrolluj się, głąbie.

  • 84. Data: 2011-12-28 19:13:59
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-12-28 15:40, Chris pisze:
    > Artur Maśląg nabazgrał(a):

    > Często jak jadę to wiedzę rejestracje Lx xxxxxx itp ... właśnie tak
    > postępujące.

    No popatrz, ja jednak nie, ale to pewnie dlatego, że rzadko jeżdżę
    po DC.

    > Nie powiem że Warszawa tak nie postępuje ale tu trudniej
    > zweryfikować kto jest kto :)

    Aha, czyli LX tak postępują, ale w DC nie wiadomo kto i co, więc
    to pewnie ci z importu.

    > Ja tam jak wyprzedzę kogoś lewym pasem z
    > automatyucznie jadę do prawej strony nawet jak nikogo za mną nie ma ...

    Nie wątpię, rejestracja zobowiązuje...

    > Zawsze się zastanawiałem czemu każdy taki mocny w gębie przez odległość,
    > pogadać face to face już nie da rady :)

    Cóż, najpierw piszesz:
    "Odezwał się wieśmak z piaseczna ... do Warszawy ci jeszcze daleko ...",
    jak masz z kolei czymś zachęcić do Warszawy, to nie przedstawiasz
    żadnych argumentów za, za to kwitujesz tym, że każdy mocny w gębie
    przez odległość (pomijam już fakt, że winno być "na" odległość),
    ale spotkać się face to face nie da rady.

    Zachęciłeś mnie do miasta i do warszawiaków jak diabli. Czasem rozumiem
    czemu ludzie piszą, że otoczyć wysokim murem przed przyjezdnymi, a ci
    w zamian proponują zalanie wodą do krawędzi...

  • 85. Data: 2011-12-28 19:16:10
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Przemysław Czaja

    > Smród, brud,
    > nasrane, najscane, hałas, spaliny i milion przemądrzałych miastowych
    > głupków, w ciuchach renomowanych marek, którzy tylko czychają na twoje
    > potknięcie, piepszone bloki w których nie zna się sąsiada z klatki
    > obok...

    Czyli jednak kompleksy. :>

    > ale skąd Ty możesz o tym wiedzieć, jeśli nie masz z czym
    > porównać.

    Mam. :-)

  • 86. Data: 2011-12-28 19:19:40
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-12-28 15:41, DoQ pisze:

    > On coś musi zażywać, albo "koksuje".. bo z pamięcią krótkotrwałą i
    > logiką nie ma nic wspólnego :)

    Nie mam bladego pojęcia. Dodatkowo jak pytam co takiego zachęcającego
    w DC to pisze, że piwo z nim. Pewnie jeszcze musiałbym postawić, bo
    łaska pańska mnie spotkała :)

  • 87. Data: 2011-12-28 22:27:47
    Od: Przemysław Czaja <p...@p...fm>

    Użytkownik "to" napisał

    Mam. :-)

    Wyrażam w takim razie zdziwienie :)

  • 88. Data: 2011-12-29 00:19:50
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2011-12-28 15:00, *Chris* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:

    > Stresu nie mam, po prostu tu mieszkam i jest mi z tym dobrze ... jak byś
    > poznał lepiej to Warszwa może być ciekawym miastem nie tylko dla
    > "latawców".

    Serio :) - do pracy jadę 10-12 minut rano, a wracam 15 minut w szczycie
    - 200 tyś mieszkańców i 7,5 km od domu :)

    Pozdrawiam - Mirek
    President Herbert *old* on board :)
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l

  • 89. Data: 2011-12-29 00:51:29
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2011-12-29 00:19, Mirek Ptak pisze:

    > Serio :) - do pracy jadę 10-12 minut rano, a wracam 15 minut w szczycie
    > - 200 tyś mieszkańców i 7,5 km od domu :)

    No proszę, ja jadę ok 20-30 min max a mam ok 12km ... da się wyżyć :)

    --
    www.bezwypadkowy.net - sprawdź auto i zobacz jego historię na forum.

  • 90. Data: 2011-12-29 00:52:23
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2011-12-29 00:51, *Chris* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:

    > No proszę, ja jadę ok 20-30 min max a mam ok 12km ... da się wyżyć :)

    Lucky You :)