  • 71. Data: 2011-12-28 15:48:59
    Temat: Re: Wie?niaki!
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello AZ,

    > Troll - zwykle wielkie, tępe, powolne, brutalne stworzenie fantastyczne
    > unikające słońca (często zmienia się pod jego działaniem w kamień).
    > Zazwyczaj jego atrybutem jest wielka maczuga.
    > Nie wiem jak wyglada to :P

    "Osoby uprawiające trollowanie nazywane są trollami."
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Trolling

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 72. Data: 2011-12-28 15:50:16
    Temat: Re: Wieśniaki!
    Od: "Chris" <a...@g...pl>

    AZ nabazgrał(a):

    > Co szukal? Jak te kina mozna na palcach jednej reki policzyc a
    > multiplexow jest pewnie 2-3 razy tyle.

    Atlantic - choć po remoncie chyba już grają tylko hity z usa
    Femina - warto czasami zobaczyć co grają
    Kinoteka
    Luna
    Muranów
    Rejs
    Wisła

    Reszta to silverscreeny czy ine multikina....

  • 73. Data: 2011-12-28 15:55:40
    Od: to <t...@i...pl>

    begin RoMan Mandziejewicz

    > "Osoby uprawiające trollowanie nazywane są trollami."
    > http://pl.wikipedia.org/wiki/Trolling

    W normalnym świecie umiejętność przedstawienia tematu w sposób, który
    zachęca do dyskusji i wymiany poglądów jest uznawana za zaletę. Zdaniem
    emerytowanego trolla Romana jest i kilku jego kumpli jest wręcz
    przeciwnie. Cóż -- wrzućcie sobie kogo chcecie do swoich KF-ów, ale nie
    przynudzajcie ciągle o tym.

  • 74. Data: 2011-12-28 15:56:06
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 28-12-2011 15:50, Chris pisze:

> [...]
    > Rejs
    > Wisła
    > Reszta to silverscreeny czy ine multikina....

    Czyli najbardziej podobają ci się kina w starym, małomiasteczkowym stylu
    "a'la Siedlce" - do tego nie trzeba mieszkać w Warszawie. Wpadłbyś na to?

    --
    Paweł

  • 75. Data: 2011-12-28 15:59:37
    Od: "Chris" <a...@g...pl>

    DoQ nabazgrał(a):

    > Czyli najbardziej podobają ci się kina w starym, małomiasteczkowym stylu
    > "a'la Siedlce" - do tego nie trzeba mieszkać w Warszawie. Wpadłbyś na to?

    Coś w tym jest bo np. w IMAX 3D byłem tylko raz na samym początku jak
    wybudowli :) jedyna różnioca jest taka że po kinie mogę iść do pubu czy
    restauracji na jakieś dobre jedzonko i nie chodzi mi o schabowego choć
    "Kasztelan" miał swój urok przed remontem :)

  • 76. Data: 2011-12-28 16:00:34
    Od: to <t...@i...pl>

    begin DoQ

    > Czyli najbardziej podobają ci się kina w starym, małomiasteczkowym stylu
    > "a'la Siedlce" - do tego nie trzeba mieszkać w Warszawie. Wpadłbyś na
    > to?

    Chyba bardziej chodzi o repertuar.

  • 77. Data: 2011-12-28 16:01:47
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Jacek,

    > Objaśnij mi, ale łopatologicznie, bo ja ze wsi jestem, co u mnie jest
    > nie teges, że masz wrażenie, że nie umiem korzystać z usenetu.
    > Jacek

    Nie cytujesz minimum kontekstu, nie uzywasz wrotki i delimitera.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 78. Data: 2011-12-28 16:14:36
    Od: "Saletras9" <S...@v...pl>

    >przynudzajcie ciągle o tym.

    1. naum sie pinać po Polsku!!
    2. Skonfiguruj poprawonnie czcionki

    Sala

  • 79. Data: 2011-12-28 16:18:03
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-12-28, DoQ <p...@g...com> wrote:

    > Czyli najbardziej podobają ci się kina w starym, małomiasteczkowym stylu
    > "a'la Siedlce" - do tego nie trzeba mieszkać w Warszawie. Wpadłbyś na to?

    Wiesz ja to w BlueCity widzialem dluuuuga kolejke warszawiakow po
    "swojska" pajde chleba ze smalcem za jedynie 15 PLN ;-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 80. Data: 2011-12-28 16:25:40
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Saletras9

    > 1. naum sie pinaae po Polsku!!
    > 2. Skonfiguruj poprawonnie czcionki

    O, tutaj mamy przykład prawdziwego trolla. Treści zero, są za to
    nieudolne próby prowokowania.