  • 11. Data: 2011-12-28 12:53:34
    Temat: Re: Wieśniaki!
    Od: "Chris" <a...@g...pl>

    MM nabazgrał(a):

    > No ale warszawiacy zapier... ograniczenie do 80, a oni z 20km więcej, a
    > ja spokojnie ok 70 na prawym.

    Nie mam nic przecikwo turystą ale czemu żaden z was na 3 pasmówce nie
    zjedzie na prawy pas tylko jedzie te 60 lewym ??

  • 12. Data: 2011-12-28 12:53:41
    Temat: [ort] Re: Wieśniaki!
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2011-12-28 12:53, Chris pisze:

    > Nie mam nic przecikwo turystą ale czemu żaden z was na 3 pasmówce nie
    > zjedzie na prawy pas tylko jedzie te 60 lewym ??

    Sam jesteś turystom.

    --
    Grzegorz Jońca GG: 7366919 JID:g...@j...wp.pl
    Green Trafic 140 dCi

  • 13. Data: 2011-12-28 12:56:49
    Od: Michał sirapacz Gut <m...@s...pl>

    W dniu 2011-12-28 12:53, Chris pisze:
    > MM nabazgrał(a):

    > Nie mam nic przecikwo turystą ale czemu żaden z was na 3 pasmówce nie
    > zjedzie na prawy pas tylko jedzie te 60 lewym ??

    a po co wy wszyscy wdajecie sie w te debilne dyskusje - kilku furiatow
    wytoczy piane bo im nie staje albo zazdrość ich zzera i jezdza albo
    reszta na warszawiakow albo warszawiaki na "warsiawiakow"

    jeden pies

    sir

  • 14. Data: 2011-12-28 13:04:52
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Chris,

    ^^^^^^^^^
    > Nie mam nic przecikwo turystą ale czemu żaden z was na 3 pasmówce nie
    > zjedzie na prawy pas tylko jedzie te 60 lewym ??

    Umiesz czytać?

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 15. Data: 2011-12-28 13:09:21
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-12-28 12:31, MM pisze:
    (...)
    > byłem ostatnio w Warszawie, przejazdem.

    Cieszymy się :)

    > był wieczór, nie padało, temperatura ok 1*C na +, jezdnia ani sucha, ani
    > mokra. Generalnie Ch... wie co tam na niej jest.

    Taka pora.

    > Ruszam spokojnie spod świateł i się zaczyna, uślizg koła, dalej roboty
    > drogowe przejazd lewo-prawo czuję że jest ślisko, myślę jadę wolniej.

    Taka pora, taki samochód :)

    > No ale warszawiacy zapier... ograniczenie do 80, a oni z 20km więcej, a
    > ja spokojnie ok 70 na prawym.

    Nie wiadomo czy to warszawiacy, ale wiadomo jedno - mechanizm podobny
    jak na każdej wsi. Lokalesi na dwóch kołach po zakrętach tną, a
    przyjezdni na spokojnie, bez wygłupów.

    > Cóż, tablice WE itp mają lepszą przyczepność niż moje auto z tablicami
    > GD, później widać tych mistrzów prostej na drzewach, latarniach,
    > przystankach...

    Aaaa, Ty masz GD, no tak :)

  • 16. Data: 2011-12-28 13:14:00
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Artur Maśląg" napisał w wiadomości grup

    >Nie wiadomo czy to warszawiacy, ale wiadomo jedno - mechanizm podobny
    >jak na każdej wsi. Lokalesi na dwóch kołach po zakrętach tną, a
    >przyjezdni na spokojnie, bez wygłupów.

    Nie ma takiego mechanizmu, chyba ze jednak masz na mysli duze miasto a
    nie wies.

    do wsi/miasteczka do przejezdni wjechali 100 i zwalniac im sie nie
    chce.
    A lokalesi - gdzie im sie spieszyc, jak za 300m skrecaja.

    J.

  • 17. Data: 2011-12-28 13:14:27
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-12-28 12:56, Michał sirapacz Gut pisze:
> [...]
    ^^^^^^^^^^^^

    Szczególnie jak ktoś nie umie czytać i do tego z błędami pisze :)

    >- kilku furiatow
    > wytoczy piane bo im nie staje albo zazdrość ich zzera i jezdza albo
    > reszta na warszawiakow albo warszawiaki na "warsiawiakow"

    Okres świąteczny, "słoiki" do domów pojechały ;) Ci co zostali
    (bądź wrócili) potłuką się na miejscu :) "Warsiawiaki" pełną
    gębą mają satysfakcję.

    > jeden pies

    Pisać można z każdego miejsca ;)

  • 18. Data: 2011-12-28 13:19:29
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-12-28 13:14, J.F pisze:

    > Nie ma takiego mechanizmu, chyba ze jednak masz na mysli duze miasto a
    > nie wies.

    Oczywiście, że jest. Przecież nie piszę o wsiach z jedną ulicą i jednym
    skrzyżowaniem. W-wa to taka trochę większa wiocha :)

    > do wsi/miasteczka do przejezdni wjechali 100 i zwalniac im sie nie chce.
    > A lokalesi - gdzie im sie spieszyc, jak za 300m skrecaja.

    Jw. - nie chodzi o wsie, przez które przechodzą główne krajówki.

  • 19. Data: 2011-12-28 13:22:46
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

> [...]
    >
    > Cóż, tablice WE itp mają lepszą przyczepność niż moje auto z tablicami GD,
    > później widać tych mistrzów prostej na drzewach, latarniach,

    Kompleks masz kolego chyba jakis.
    Tak juz jest w kazdym miescie, ze autuchtoni zapieprzaja bo wiedza jak
    jechac, dokad i widocznie im sie spieszy, a przejezdni albo przyjezdni
    poruszaja sie jak cipy bo " ani me, ani be, ani kukuryku ". Przewaznie boja
    sie niewiadomo czego.
    Chociaz dzisiaj rano np. na Bemowie bylo bardzo wesolo, wszak HGW oszczedza,
    zeby na nagrody wystarczylo :)

    sz

  • 20. Data: 2011-12-28 14:07:29
    Od: to <t...@i...pl>

    begin RoMan Mandziejewicz

    > Co w niczym nie zmienia faktu, że to jest trollem i wyciąganie go z KF
    > jest niesympatyczne. Nawet Kolina, mimo że tez troll, na to nie
    > zasługuje.

    A Ty jesteś geriatrycznym nudziarzem, który już po raz n-ty przynudza na
    temat swojego ułomnego KF-a. Chciałoby się pomoderować tą grupę i
    zostawić tylko swoich kumpli emerytów, co?