  • 1. Data: 2010-05-17 07:41:10
    Temat: Wielkie kwiatki.
    Od: Zegarmistrz <g...@x...wp.pl>

    Witam!
    Nie, nie o makro ;-)
    http://www.annegeddes.com/modules/anne/galleries/bro
    wse.aspx?pi_galleryid=1
    Jak sądzicie czy to duże dekoracje w studiu czy Photoshop?
    --
    Linux is like a wigwam: no windows, no gates, apache inside.

  • 2. Data: 2010-05-17 11:15:22
    Temat: Re: Wielkie kwiatki.
    Od: "quent" <x...@x...com>

    Użytkownik "Zegarmistrz" <g...@x...wp.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    wse.aspx?pi_galleryid=1
    > Jak sądzicie czy to duże dekoracje w studiu czy Photoshop?

    Dekoracje - raczej nie. Nie wyobrażam sobie tego zwyczajnie.
    Za to zrobić tak w PS nie jest to jakąś wielką sztuką...

    Pozdr.

  • 3. Data: 2010-05-17 11:46:55
    Od: Zegarmistrz <g...@x...wp.pl>

    > Dekoracje - raczej nie. Nie wyobrażam sobie tego zwyczajnie.
    > Za to zrobić tak w PS nie jest to jakąś wielką sztuką...
    >
    > Pozdr.

    W którejś książce o fotografii studyjnej widziałem "plan zdjęciowy"
    Forda Eskorta, góry były z papieru pakowego...
    Wyglądały dość realnie :-)

    --
    Linux is like a wigwam: no windows, no gates, apache inside.

  • 4. Data: 2010-05-17 11:48:21
    Od: "quent" <x...@x...com>

    > W którejś książce o fotografii studyjnej widziałem "plan zdjęciowy"
    > Forda Eskorta, góry były z papieru pakowego...
    > Wyglądały dość realnie :-)

    Chodziło mi o coś innego.
    Nie wątpię, że możliwe jest wykonanie takich dużych kwiatów.
    Tylko po co? Przecież nie da się umieścić w nich takich śpiących maluchów
    :-)

    Pozdr.

  • 5. Data: 2010-05-17 11:56:12
    Od: Zegarmistrz <g...@x...wp.pl>

> [...]
    > Nie wątpię, że możliwe jest wykonanie takich dużych kwiatów.
    > Tylko po co? Przecież nie da się umieścić w nich takich śpiących

    Czyli bobas na jakiejś "neutralnej podpórce", zdjęcie kwiatka i
    wyizolowany dzidziuś połączone w Photoshopie.

    --
    Linux is like a wigwam: no windows, no gates, apache inside.

  • 6. Data: 2010-05-17 12:02:10
    Od: "quent" <x...@x...com>

    > Czyli bobas na jakiejś "neutralnej podpórce", zdjęcie kwiatka i
    > wyizolowany dzidziuś połączone w Photoshopie.

    Tak zdaje się jest najprościej...

  • 7. Data: 2010-05-17 19:58:21
    Od: "Orka" <o...@o...pl>

    > Tylko po co? Przecież nie da się umieścić w nich takich śpiących maluchów

    Ale to nie są prawdziwe dzieci :) Kiedyś czytałam, że Anne Geddes w pracy
    używa bardzo realistycznych lalek.

    --
    Orka

    __________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusow 5122
    (20100517) __________

  • 8. Data: 2010-05-18 08:44:20
    Od: Zegarmistrz <g...@x...wp.pl>

    > Ale to nie są prawdziwe dzieci :) Kiedyś czytałam, że Anne Geddes w pracy
    > używa bardzo realistycznych lalek.

    To chyba lekka przesada...
    Kwiatów się nie opłaca robić a lalki dzieci tak?
    Nie jeden rodzic "wynajmie" dziecko w zamian za takie "słodkie" fotki ;-)

    --
    Linux is like a wigwam: no windows, no gates, apache inside.

  • 9. Data: 2010-05-18 09:24:28
    Od: "Quent" <x...@x...com>

    > To chyba lekka przesada...
    > Kwiatów się nie opłaca robić a lalki dzieci tak?

    Jeśli dzieci są sztuczne to jaki jest w ogóle sens tej pracy?

    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 10. Data: 2010-05-18 10:10:00
    Od: Les <s...@p...fm>

    To są naturalne kwiaty, pędzone na nawozie którym pędzi się pomidory,
    sałatę i ogórki z marketu!

    Pozdrawiam
    Les