  • 11. Data: 2010-05-18 12:46:18
    Temat: Re: Wielkie kwiatki.
    Od: "Tomasz O." <t...@o...eu>

    Użytkownik "Zegarmistrz" <g...@x...wp.pl> napisał w wiadomości
    news:hstk15$f85$1@news.onet.pl...
    > To chyba lekka przesada...
    > Kwiatów się nie opłaca robić a lalki dzieci tak?

    Opłaca się bo ludzie to zwyczajnie w świecie kupują. Poniżej przykład
    http://www.allegro.pl/item1028687701_lalka_jak_prawd
    ziwe_niemowle_reborn.html
    Średnio się znam na cyfrowej obróbce zdjeć w PS ale myślę, że dla nawet
    średnio zdolnego amatora tej sztuki jest to dość łatwe do zrobienia.

    Tomasz

  • 12. Data: 2010-05-18 13:17:07
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    Użytkownik "Quent" <x...@x...com> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Zegarmistrz" <g...@x...wp.pl> napisał w wiadomości
    > Jeśli dzieci są sztuczne to jaki jest w ogóle sens tej pracy?
    > Pozdr.
    > www.elipsa.info

    Ten co zwykle :)

  • 13. Data: 2010-05-18 18:51:08
    Od: Zegarmistrz <g...@x...wp.pl>

> [...]
    > Średnio się znam na cyfrowej obróbce zdjeć w PS ale myślę, że dla nawet
    > średnio zdolnego amatora tej sztuki jest to dość łatwe do zrobienia.

    Wyglądają tak milutko a okazuje się, że to może być tylko połączenie
    lateksu oraz sterty zer i jedynek...
    eech...

    --
    Linux is like a wigwam: no windows, no gates, apache inside.