  • 11. Data: 2009-04-29 17:48:00
    Temat: Re: Wielki garnek na wielka banie ;))) POMOCY !!!
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    Piotr pisze:

    > mam i ...glosno mocno

    A co ma byc na motocyklu ? Cicha nutka Piotra Rubika i nic wiecej ?
    Takie hobby ze ma halasowac i ch..j

    --
    Kuczu
    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!

  • 12. Data: 2009-05-01 09:09:40
    Od: "Darek F." <f...@w...pl>

    Użytkownik "Darek F." napisał

    > Przewaznie kaski na mnie wchodza, ale jest problem z dlugoscia skorupy, bo
    > albo brode mam wbita, albo "gnonojad" na szybce...
    > RATUNKU !!!

    Chcialbym podziekowac wszystkim za sugestie "w temacie".
    Problem zakonczyl sie w Moto-Stylu na Targowej w Wa-wie, a lekarstwo nazywa
    sie Schuberth C3 - ladne cacko...
    Co prawda przed wbiciem pinu w terminal kart platniczych zadrzala reka ale
    mysle, ze bylo warto, baniak lezy jak przyklejony, miejsca z przodu pod
    dostatkiem.
    Nawet jak do konca opuszcze blende przeciwsloneczna to tylko lekko dotykam
    jej konca czubkiem nosa. Poza tym baniak ma jeszcze jedna zalete - nie rzuca
    sie zupelnie w oczy, skromna stylizacja w matowej czerni.
    Na miejscu mieli tez wspomnianego Shoei'a XR-1000 w moim rozmiarze ale przy
    bezposrednim porownaniu powiem tak - Shoei to Mercedes ale Schunerth to
    Aston Martin - skromna elegancja i najwyzsza jakosc wykonczenia. Poza tym
    byl takze zauwazalnie wygodniejszy.

    Pozdrawiam
    Darek F., Białystok

  • 13. Data: 2009-05-01 09:24:10
    Od: "Spider A.J." <n...@t...gmx.net>

    "Darek F." <f...@w...pl> wrote
    >Poza tym baniak ma jeszcze jedna zalete - nie rzuca sie zupelnie w oczy,
    >skromna stylizacja w matowej czerni.

    Kaski Schubertha maja jeszcze
    wiecej zalet, malo rzucajacych sie na
    pierwszy kontakt patencikow ktore ujawniaja swa
    genialnosc w trakcie urzytkowania.
    Do dzis jestem posiadaczem pierwszego Profil'a
    wprawdzie juz dozyl konca swych dni
    ale nie mam sumienia go wyrzucic.
    Jedynie odpornosc wizjera na zarysowania
    byla raczej slaba strona tej marki, jak jest
    w dzisiejszych modelach nie wiem.

    --
    -=[Spider A.J.]=-
    Krakuf <-jakos tak wyjszlo ;-)