  • 1. Data: 2012-10-27 22:56:19
    Temat: kontroler usb 3.0 i zwiechy systemu
    Od: ŁR <l...@W...pl>

    Dzień Dobry.
    Mam problem z kontrolerem USB 3.0 Renesas USB 3.0 eXtensible Host
    Controller.
    Po podłączeniu pamięci przenośnej czy dysku zewnętrznego (oba usb 3.0 )
    i przy transferze danych oba urządzenia są rozłączane i przestają być
    dostępne w systemie. Lub co gorsze powodują zawieszenie całego systemu.
    Kontroler ma podpięte zasilanie. Problemy są na win 7 jak i na nowo
    zainstalowanym win 8 (oba 64-bit). Sterowniki najnowsze. Komputer to
    dell vostro 260. Gdzie może leżeć problem?

    Łukasz

  • 2. Data: 2012-10-28 00:36:03
    Temat: Re: kontroler usb 3.0 i zwiechy systemu
    Od: "maX" <a...@i...pl>

    > Po podłączeniu pamięci przenośnej czy dysku zewnętrznego (oba usb 3.0 )

    Jak rozumiem przy urządzeniach 2.0 problem nie występuje?

    > i przy transferze danych oba urządzenia są rozłączane i przestają być
    > dostępne w systemie.

    Zarówno przy odczycie jak i zapisie? A co z klawiaturą czy myszą na USB?

    > Kontroler ma podpięte zasilanie. Problemy są na win 7 jak i na nowo
    > zainstalowanym win 8 (oba 64-bit).

    A w biosie (płyta ma pewnie wbudowany w bios flasher, którym testowo możesz
    odczytywać różne wersje biosu z pena USB)?

    > Sterowniki najnowsze. Komputer to dell vostro 260. Gdzie może leżeć
    > problem?

    Sprawdź jak się ten kontroler zachowuje na innym komputerze.

  • 3. Data: 2012-10-31 08:40:46
    Od: Rafał <b...@N...gazeta.pl>

    stawiam na padniety kontroler