-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfeed0
0.sul.t-online.de!t-online.de!border2.nntp.dca.giganews.com!nntp.giganews.com!n
x01.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news
.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-m
ail
Date: Fri, 16 Jul 2010 10:37:27 +0200
From: krzysiek82 <s...@u...pl>
User-Agent: Thunderbird 2.0.0.24 (Windows/20100228)
MIME-Version: 1.0
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Weryfikacja przebiegu grupa VAG
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 12
Message-ID: <4c401a48$0$17106$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.15.197.186
X-Trace: 1279269448 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 17106 83.15.197.186:50705
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2297585
[ ukryj nagłówki ]Witajcie
Planuje zakup kolejnego wozidła, niestety nie liczę na to, że trafię coś
bezpośrednio od Niemca, dlatego chcę się zabezpieczyć na wypadek
przekrętu jakiegoś pośrednia z niemiecko-turecko-ruskiego komisu :D
I teraz pytanie czy w ECU aut z grupy VAG zapisywany jest gdzieś
przebieg? (coś na wzór hodometru który występuje we fiatach)
Z góry dzięki za wszelkie podpowiedzi jakim ewentualnie interfejsem się
do nich dobrać?
--
krzysiek82
Następne wpisy z tego wątku
- 16.07.10 14:03 Rafal Lorenc
- 16.07.10 14:21 to
- 16.07.10 14:30 krzysiek82
- 16.07.10 14:49 r...@k...pl
- 16.07.10 14:57 glang
- 16.07.10 15:06 krzysiek82
- 16.07.10 15:07 krzysiek82
- 16.07.10 16:56 glang
- 16.07.10 22:56 Marcin \"Kenickie\" Mydlak
- 17.07.10 22:26 Kuba \(aka cita\)
- 17.07.10 22:29 Kuba \(aka cita\)
- 19.07.10 09:36 krzysiek82
- 19.07.10 09:41 krzysiek82
- 19.07.10 10:54 Rafal Lorenc
Najnowsze wątki z tej grupy
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
Najnowsze wątki
- 2024-12-14 światła znów wlączyli
- 2024-12-14 nie lekceważ termostatu
- 2024-12-14 numer 112
- 2024-12-14 Pendrive, ale dysk
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-12-13 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A