  • 81. Data: 2013-04-03 01:43:06
    Temat: Re: Wersja Androida
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl>

    Użytkownik marfi napisał:

    > Czyli jednak Android sprawia Ci przyjemność tyle, że perwersyjną :)

    wlasciwie racja, nie zgadzam sie jedynie z "przyjemność" ;)

    > Używam sporadycznie chińskiego smartfona z Androidem ale jako
    > "telefonu" użyłem go chyba 2 albo 3 razy :) Użyję go znowu jako
    > "telefon" gdy będę potrzebował nagrywać rozmowę.
    >
    > Do rozmów używam "normalnego" telefonu co również Tobie proponuję.

    Alez ja szybko sie ewakuowalem do e52 :)

    Teraz narzekam tylko poznajac "zalety" androida na drugim numerze
    (backupowym, ze tak powiem, i do testow).

    ;)

  • 82. Data: 2013-04-03 11:00:29
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>

    Dnia 2013-04-02, o godz. 15:56:06
    ALEX Alpha MR <k...@s...us> napisał(a):

    > A Symbian przed WM i to jest pierwszy OS ze smartfonów.

    Guzik prawda. PalmOS był pierwszy. A drugi BlackBerryOS ;-)

    PalmOS - marzec 1996
    BlackBeryy - styczęń 1999

    Zdrówko

  • 83. Data: 2013-04-03 13:16:48
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2013-04-03 11:00, Użytkownik Maciek Babcia Dobosz napisał:

    > Guzik prawda. PalmOS był pierwszy. A drugi BlackBerryOS ;-)
    >
    > PalmOS - marzec 1996
    > BlackBeryy - styczęń 1999

    W 96 ten system nie działał na smartofonie czy telefonie.
    Wiem że był sprzedawany z telefonami Kyocera ale nie wiem
    w którym roku.

    Pozdrawiam

  • 84. Data: 2013-04-03 13:25:47
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>

    Dnia 2013-04-03, o godz. 13:16:48
    RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> napisał(a):

    > W 96 ten system nie działał na smartofonie czy telefonie.
    > Wiem że był sprzedawany z telefonami Kyocera ale nie wiem
    > w którym roku.

    Podobnie było z pierwszymi wersjami Symbiana ;-)

    Zdrówko

  • 85. Data: 2013-04-03 13:31:17
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 3 Apr 2013 11:00:29 +0200, Maciek BabciaDobosz napisał(a):

    > PalmOS - marzec 1996

    to jest trzeci rodzaj prawdy - 2002

    > BlackBeryy - styczęń 1999

    To jest trzeci rodzaj prawdy, 2003

    Pierwszym systemem w smartfonie był Geos w 1996, później PockePC w 2001

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 86. Data: 2013-04-03 13:34:11
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 3 Apr 2013 13:25:47 +0200, Maciek BabciaDobosz napisał(a):

    > Podobnie było z pierwszymi wersjami Symbiana ;-)

    I znów trzeci rodzaj prawdy - Symbian nie ukazał się na żadnym urządzeniu
    które nie było telefonem.
    Pierwszym komercyjnym wcieleniem Symbiana była Nokia 7650

  • 87. Data: 2013-04-03 14:36:55
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>

    Dnia 2013-04-03, o godz. 12:31:17
    Waldek Godel <n...@o...info> napisał(a):

    > to jest trzeci rodzaj prawdy - 2002

    Jednak 1996 - wraz z wypuszczeniem Pilota 1000. A to że zaadaptowano go
    później do telefonów nie znaczy że wcześniej nie istniał. Kyocera QCP
    6035 to marzec 2001 roku. Miałem zresztą takową w swojej kolekcji
    urządzeń z PalmOS.

    > To jest trzeci rodzaj prawdy, 2003

    Pierwszy model BlackBerry to pager 850. A pierwszy telefon (5810) to
    marzec 2002. W 2003 wypuszczono pierwszy popularny 6210. A jakby
    policzyć EPOC-a to zdecydowanie dłużej.

    > Pierwszym systemem w smartfonie był Geos w 1996, później PockePC w
    > 2001

    Zalezy co będziemy definiować jako smartofon. A o GEOS-ie zapomniałem
    faktycznie.

    Zdrówko

  • 88. Data: 2013-04-03 19:19:34
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 3 Apr 2013 14:36:55 +0200, Maciek BabciaDobosz napisał(a):

> [...]
    > później do telefonów nie znaczy że wcześniej nie istniał. Kyocera QCP
    > 6035 to marzec 2001 roku. Miałem zresztą takową w swojej kolekcji

    A jednak nie istniał jako soft do smartfona, bo o tym mowa. Choćby nie
    umiał obsługiwać połączeń

    > Pierwszy model BlackBerry to pager 850. A pierwszy telefon (5810) to
    > marzec 2002. W 2003 wypuszczono pierwszy popularny 6210. A jakby
    > policzyć EPOC-a to zdecydowanie dłużej.

    Przy czym elementarna logika już pokazuje, pager to nie telefon. Ani tym
    bardziej smartfon.
    Bardziej wyrafinowana logika (w którą nie powinienem brnąć, skoro już na
    elementarnej była skucha) mówi, w oparciu o wiedzę, że pager nie miał
    systemu, więc o Blackberry OS możemy mówić (z wielkim trudem) od
    wspomnianego 2003 roku

    > Zalezy co będziemy definiować jako smartofon. A o GEOS-ie zapomniałem
    > faktycznie.

    Jak dla mnie to minimalnie coś, co ma aplikacje i potrafi wykonywać
    połączenia telefoniczne. Ale ja to truskawki cukrem...

  • 89. Data: 2013-04-03 23:38:38
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Wed, 3 Apr 2013 13:25:47 +0200, Maciek Babcia Dobosz wrote:

    > Podobnie było z pierwszymi wersjami Symbiana ;-)

    Na Psiona toto się jeszcze EPOC nazywało ;-)
    A potem nadejszła nokia i odstawiała zwyczajową wioskę...
    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

  • 90. Data: 2013-04-03 23:45:01
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 3 Apr 2013 21:38:38 +0000 (UTC), Michal Tyrala napisał(a):

    > Na Psiona toto się jeszcze EPOC nazywało ;-)
    > A potem nadejszła nokia i odstawiała zwyczajową wioskę...

    Serio? A gdzie takie bajki wyczytałeś? W Bravo Girl?