  • 91. Data: 2013-04-04 08:14:07
    Temat: Re: Wersja Androida
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>

    Dnia 2013-04-03, o godz. 18:19:34
    Waldek Godel <n...@o...info> napisał(a):

    > A jednak nie istniał jako soft do smartfona, bo o tym mowa. Choćby nie
    > umiał obsługiwać połączeń

    Sam napisałeś że "telefoniczny" PalmOS to 2002 rok. To ta Kyocera rok
    starsza nie umiała obsługiwać połączeń? Zaprawdę ciekawe...

    No ale ja truskawki śmietaną bo cukru prawie nie używam...

    Zdrówko

  • 92. Data: 2013-04-05 11:20:32
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Thu, 4 Apr 2013 08:14:07 +0200, Maciek BabciaDobosz napisał(a):

    > Sam napisałeś że "telefoniczny" PalmOS to 2002 rok. To ta Kyocera rok
    > starsza nie umiała obsługiwać połączeń? Zaprawdę ciekawe...

    "The phone appears to have a dual-software nature, with the cellphone
    firmware operating independently (though available through an interface)
    from the Palm OS system."

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.