  • 1. Data: 2013-03-11 10:59:24
    Temat: Galaxy S plus, navi i bateria
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Czy to jest jakas przypadłosc Samsunga Galaxxy S plus, a moze mojej
    ładowarki a moze po prostu tak ma byc?

    Otóż dotychczas korzystałęm z navi google i po jej włączeniu i podłączeniu
    telefonu do łądowarki telefon pracował i naładowanie baterii poozostawało
    na mniej wiecej stałym poziomie.

    Tymczasem wczoraj skorzystałem z uroków yanosika. Świetna rzecz.
    Tyle ze wyruszyłem w 300km trase z baterią naładowana do 50% i w połowie
    drogi ostało się ino 10%.
    Dalej musiałem wyłączyć ekran i korzystać tylko z funkcji głosowej
    yanosika.

    Da się coś z tym zrobić czy to jakas ogólna przypadłosc?

    P.S. Próbowałem 2 różnymi ładowarkami, jedna byle jaka, druga jakas
    porządniejsza ale nie oryginalna Samsung. Efekt bardzo podobny.

  • 2. Data: 2013-03-11 12:31:28
    Temat: Re: Galaxy S plus, navi i bateria
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

> [...]
    >Tymczasem wczoraj skorzystałem z uroków yanosika. Świetna rzecz.
    >Tyle ze wyruszyłem w 300km trase z baterią naładowana do 50% i w

    Temat juz byl, ale konkluzji nie pamietam ... w kazdym badz razie ma
    klopoty.
    Wina co najmniej ladowarki.

    http://www.nokaut.pl/komputery/produkt-zasilacze-lad
    owarka-samochodowa-galaxy-tab.html
    Nie zebym polecal, ale widac co na rynku jest
    7.0 2.1A i 10.1 ... o ile te numerki cos mowia...

    Aczkolwiek patrzac na software, wersja co najmniej *.2, wersji beta
    nie ma co kupowac :-)

    J.

  • 3. Data: 2013-03-11 15:31:03
    Od: Sebolek <s...@g...com>

    W dniu 2013-03-11 10:59, Budzik pisze:

    > Da się coś z tym zrobić czy to jakas ogólna przypadłosc?

    To chyba nie jest ogólna przypadłość. Mój s plus ładuje się bez
    problemów z samsungowej ładowarki samochodowej przy pracującej navi i
    yanosiku.

    Sebolek

  • 4. Data: 2013-03-11 16:59:16
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Sebolek s...@g...com ...

    > To chyba nie jest ogólna przypadłość. Mój s plus ładuje się bez
    > problemów z samsungowej ładowarki samochodowej przy pracującej navi i
    > yanosiku.

    czyli musze poszukać lepszej ładowarki...
    Dzięki

  • 5. Data: 2013-03-11 19:19:34
    Od: Dylon <d...@n...pl>

    Dnia Mon, 11 Mar 2013 09:59:24 +0000, Budzik napisał(a):

    > P.S. Próbowałem 2 różnymi ładowarkami, jedna byle jaka, druga jakas
    > porządniejsza ale nie oryginalna Samsung. Efekt bardzo podobny.

    Do mojego Evo3D musiałem kupić ładowarkę z wydajnością prądową 1A
    (1000mA) i dopiero przy takiej mogę włączać co chcę podczas jazdy.
    Zwykłe ładowarki (500mA) nie dawały rady...

    --
    Maciej Dylski
    "[...]Licznik Millera jest lepszym detektorem promieniowania