  • 431. Data: 2014-11-20 15:21:56
    Temat: Re: Wciśnięty ... rondo
    Od: Marcin Piotrowski <e...@w...pl>

    news:m4ft4q$mbb$1@node2.news.atman.pl...

    > Skręt w lewo to znaczy zmiana kierunku jazdy.
    > Przed wjazdem na rondo jechałem na północ, po zjeździe z ronda
    > jadę na zachód. To znaczy, że na skrzyżowaniu, czyli na rondzie skreciłem w lewo.

    Na rondzie nie ma opcji skręcania w lewo. Wyłącznie w prawo. Kwestia
    tylko wybrania odpowiedniego zjazdu.

    M.

  • 432. Data: 2014-11-20 15:35:27
    Temat: Re: Wciśnięty ... rondo, skręt w lewo.
    Od: masti <g...@t...hell>

    Myjk wrote:

    > Thu, 20 Nov 2014 13:32:59 +0000 (UTC), masti

    > ROTFL
    > Jak nie chcesz dyskutować sensownie, to zwyczajnie spływaj.

    czyli nie potrafisz. Ale pianę bijesz.

    > Znowu? Nie ma przepisów zabraniających robić konkretne głupoty na drodze.

    to czemu twierdzisz, że są?

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 433. Data: 2014-11-20 15:42:16
    Od: Czesław Wiśniak <c...@b...pl>

    > czyli nie potrafisz. Ale pianę bijesz.

    > to czemu twierdzisz, że są?

    Nie nudzi sie wam ?:)

  • 434. Data: 2014-11-20 15:44:28
    Od: "Jankol" <d...@t...pl>

    Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" <r...@p...pl.invalid> napisał w wiadomości

    > Skręcasz w prawo, zmieniasz pas i błyskasz lewym? I jeszcze nie
    > dostałeś za to mandatu? Na dokładkę jesteś przekonany, że robisz
    > słusznie?
    >
    > Oddaj prawo jazdy zanim kogoś zabijesz.
    > RoMan

    Nie, nie bój się. Tak nie robię. Było to teoretyczne rozważanie.
    Czytaj wolniej i całość.
    Powinienem napisać :
    Śmieszne, prawda ?, że opuszczając rondo błyskam lewym.

  • 435. Data: 2014-11-20 16:31:08
    Od: masti <g...@t...hell>

    Czesław Wiśniak wrote:

    > Nie nudzi sie wam ?:)

    nie :)

  • 436. Data: 2014-11-20 16:43:56
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Jankol" <d...@t...pl> napisał w wiadomości grup

    > Użytkownik "Myjk" <m...@n...op.pl> napisał w wiadomości

    > Wg naszego PoRD to masz rację, ale nie chce mi się dyskutować
    > o tej głupocie w PoRD.
    > Co gorzej i śmieszniej, zjeżdżając z ronda powinien być włączony lewy
    > kierunkowskaz
    > bo ciągle jestem w trakcie wykonywania skrętu w lewo.

    Kto Ci takich bzdur naopowiadał?

  • 437. Data: 2014-11-20 16:45:48
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Jankol" <d...@t...pl> napisał w wiadomości grup

    > Użytkownik "Czesław Wiśniak" <c...@b...pl> napisał w wiadomości

    > Ja też tak robię, chociaż powinno się migać cały czas lewym i wyłączyć
    > dopiero przed zmianą pasa do skretu w prawo.
    > Jest to idiotyczne, ale nie ja to wymyśliłem. Takie jest prawo.

    Nie.
    To Ty je tak interpretujesz.
    Ale się mylisz i tyle.

    Pewien sens ma miganie PRZED wjazdem na rondo, ale już gdy na nim jesteś,
    nie dość że nie ma to żadnego sensu, to jeszcze jest mylące dla wszystkich
    naokoło.
    I nie ma też przepisu który nakazywałby Ci migać ciągle lewym kierunkiem na
    rondzie.

  • 438. Data: 2014-11-20 16:49:55
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2014-11-20 16:45, Cavallino wrote:

> [...]
    > wszystkich naokoło.
    > I nie ma też przepisu który nakazywałby Ci migać ciągle lewym kierunkiem

    Zasadniczo literalnie, to jest - zmieniasz kierunek, to migasz. Sens ma
    to tylko wtedy, gdy wyspa centralna ma geometrię i wielkość włazu do
    studzienki kanalizacyjnej.

    Shrek.

  • 439. Data: 2014-11-20 17:52:43
    Temat: Re: Wciśnięty pedał hamulca
    Od: DJ Abelson? <h...@s...org>

    W dniu 2014-11-14 o 15:46, Myjk pisze:
    > Fri, 14 Nov 2014 11:21:27 +0000 (UTC), masti

    > Bez sensu to jest właśnie trzymanie nogi na hamulcu nożnym, zamiast dać
    > odpocząć nodze. Ręczy jest właśnie po to, żeby go w takich sytuacjach
    > zaciągać, co zresztą czynię.

    Ja też tak robię. Poza tym, warto od czasu do czasu używać ręcznego żeby
    pozostał sprawny.

    --
    "Com napisał, napisałem"

    Pontius Pilatus

  • 440. Data: 2014-11-20 17:53:41
    Od: DJ Abelson? <h...@s...org>

    W dniu 2014-11-14 o 15:49, masti pisze:

    > położenie nogi na hamulcu mnie nie męczy.
    > Zaciąganie, a zwłaszcza luzowanie ręcznego zdecydowanie bardziej. nie
    > mówiąc, ża jest dłuższe.

    A hamulec ręczny masz sprawny?

    --
    "Com napisał, napisałem"