  • Data: 2010-02-07 09:41:28
    Temat: Ważność kasy po przeniesieniu do play
    Od: Olo <w...@j...cy> szukaj wiadomości tego autora

    Przeniosłem nr do play fresh, dostaje za to dodatkowo 20 zł przez trzy
    miesiące, niech mnie ktoś oświeci czy te pieniądze przepadają czy są
    bezterminowe. Wiem, że mają ważność 1 miesiąca ale jak na razie nic nie
    przepadło, tylko się poszczególne miesiące zsumowały, a później co po
    trzech miesiącach kasa się idzie paść. Chciałbym wiedzieć bo szkoda je
    oddać operatorowi i zamiast wykupywać pakiety minut do play i
    stacjonarne. Zużywałbym te z promocji.
    Z góry dziękuję za informacje.
    Olo
    Mój adres zakodowany ROT13.