  • 1. Data: 2010-02-07 09:41:28
    Temat: Ważność kasy po przeniesieniu do play
    Od: Olo <w...@j...cy>

    Przeniosłem nr do play fresh, dostaje za to dodatkowo 20 zł przez trzy
    miesiące, niech mnie ktoś oświeci czy te pieniądze przepadają czy są
    bezterminowe. Wiem, że mają ważność 1 miesiąca ale jak na razie nic nie
    przepadło, tylko się poszczególne miesiące zsumowały, a później co po
    trzech miesiącach kasa się idzie paść. Chciałbym wiedzieć bo szkoda je
    oddać operatorowi i zamiast wykupywać pakiety minut do play i
    stacjonarne. Zużywałbym te z promocji.
    Z góry dziękuję za informacje.
    Olo
    Mój adres zakodowany ROT13.

  • 2. Data: 2010-02-07 09:48:22
    Temat: Re: Ważność kasy po przeniesieniu do play
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Olo pisze:
> [...]
    > bezterminowe. Wiem, że mają ważność 1 miesiąca ale jak na razie nic nie
    > przepadło, tylko się poszczególne miesiące zsumowały, a później co po

    Każdy pakiet jest ważny 1 miesiąc, ale nie przepada, bo po dodaniu
    kolejnych 20zł w kolejnym miesiącu, środki bonusowe z poprzedniego
    miesiąca nie przepadają.

    Środki przepadłyby dopiero po wygaśnięciu ostatniego bonusa. Ale i
    tak można temu zapobiec, poprzez dokonanie kolejnego doładowania na to
    konto bonusowe, które przedłuża wartość owego pakietu (np. poprzez
    doładowanie na stronie playa, gdzie za >20zł doładowania dostaje się
    właśnie 10% na to konto bonusowe).

    > trzech miesiącach kasa się idzie paść. Chciałbym wiedzieć bo szkoda je
    > oddać operatorowi i zamiast wykupywać pakiety minut do play i
    > stacjonarne. Zużywałbym te z promocji.

    Nie wykupisz za ten bonus pakietów.

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2010-02-07 11:18:33
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

> [...]
    > na stronie playa, gdzie za >20zł doładowania dostaje się właśnie 10% na to

    Trzeba tylko pamietac, by zrobic to na dzien lub dwa przed uplywem waznosci
    srodkow.
    Samo doladowanie realizowane jest bowiem z opoznieniem (kilka - kilkanascie
    godzin) a i 10% dodawane jest tez z pewnym opoznieniem w stosunku do
    doladowania.

    Pozdrawiam
    SDD