  • 541. Data: 2011-04-29 14:13:15
    Temat: Re: Warzywa znowu są wszędzie
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 29.04.2011 13:44, Marcin 'Yans' Bazarnik pisze:

    > Tak tak... samochody kierowane są przez roboty w związku z czym
    > zachowują cały czas stały dystans od linii wyznaczającej pasy ruchu :-)

    Zasadniczo powinien, ale zgadza się - drobne fluktuacje się zdarzają.
    Ale mają charakter płynny, a nie gwałtowny. A to gwałtowne manewry
    stanowią problem.

    Skoro ty gwałtownie rzucasz się po całej szerokości pasa, to ewidentnie
    nie panujesz nad pojazdem.

  • 542. Data: 2011-04-29 15:17:39
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-04-29, Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com> wrote:

    > I już nie wolno zajechać mu drogi.

    Nikt mu drogi nie zajedzie dopóki nie zacznie wyprzedzać następnych
    samochodów wbrew wyraźnemu zakazowi.

    --
    Pozdrawiam,
    Krzysiek Kiełczewski

    http://maverick.jogger.pl/2011/04/12/obsluga-klienta
    -by-era-czesc3/

  • 543. Data: 2011-04-29 15:18:43
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-04-29, Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com> wrote:

    > Jeśli 200m przed motocyklem włączysz kierunkowskaz, to motocyklista
    > spokojnie wyhamuje.

    Po pierwsze: nie zobaczy tego kierunkowskazu. Sorry, nie w korku.

  • 544. Data: 2011-04-29 15:59:31
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2011-04-29 10:20, Andrzej Ława pisze:

    > Ten zabraniający rozpoczynania zmiany pasa/kierunku jazdy - bo jak potem
    > udowodnisz, że "miałeś na myśli" tylko slalom po pasie ruchu?

    Więc jak jest przepis czy go nie ma?

    A.

  • 545. Data: 2011-04-29 16:03:33
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2011-04-28 19:50, Bartek Kacprzak pisze:

    > Bo kierowcy samochodow sa slepi i nie korzystaja z lusterek.
    Może tak jest, ale jeszcze nigdy czegoś takiego na drodze nie widziałem,
    ani będąc w samochodzie ani jadąc rowerem. Ale może dlatego, bo jestem
    ślepy.

    > To znaczy, jak cos ciebie zaskoczy to juz jest nieprzewidywalne?

    Jak coś zachowuje się w sposób nieprzewidywalny to jest nieprzewidywalne.

    > Czyli to zawsze uderzajacy jest winny??

    Nie zawsze, ale zawsze wtedy gdy to jest jego wina.

    > Spoko, cale szczescie jezdzimy po innym miescie, ale dla bezpieczenstwa
    > innych przesiadz sie do autobusu a PJ oddaj.

    Ale to Ty reprezentujesz grupę ludzi, którzy poruszają się nie myśląc i
    nie patrząc, po drogach publicznych.

    A.

  • 546. Data: 2011-04-29 16:05:48
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2011-04-29 10:47, Andrzej Ława pisze:

    > Twój zasięg wzroku to tylko 3 samochody w tył? Czyli jakieś 20m... To
    > wiele wyjaśnia - poza jednym: jakim cudem przeszedłeś badanie lekarskie
    > na prawko??

    A twój mniejszy niż jeden samochód w przód. To również wiele wyjaśnia,
    nie tylko nie wiem jak przeszedłeś badania lekarskie ale jak w ogóle
    zdałeś egzamin.

    A.

  • 547. Data: 2011-04-29 16:14:13
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2011-04-28 16:27, AZ pisze:

    > Rozumiem ze akcje "Patrz w lusterka motocykle sa wszedzie" rozumujesz w
    > sposob taki ze masz patrzec w lusterka przy jezdzie na wprost? Chodzi o
    > to bys w nie spojrzal zanim wykonasz jakis manewr, nawet w obrebie
    > swojego pasa - tyle i tylko tyle.

    Nie raz mi się zdarzyło, że jadąc wprost musiałem się przytulić do
    drugiej krawędzi jezdni, bo mistrz po prostu by się nie zmieścił.
    Naprawa lusterka tudzież lakierowanie porysowanego boku trochę kosztuje,
    a taki cwaniak na 100% pojedzie dalej, więc na jego OC nie mam co liczyć.

    A.

  • 548. Data: 2011-04-29 16:17:05
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2011-04-29 11:11, Andrzej Ława pisze:

    > A jak sobie z tą dziurą poradził poprzedni pojazd?
    >
    > Teleportował się?

    Chyba tak.

  • 549. Data: 2011-04-29 16:19:14
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2011-04-28 16:31, AZ pisze:

    > Jezeli nie jest w stanie zareagowac inaczej niz gwaltownym ruchem
    > kierownicy z tego wniosek ze:
    > a) nie zachowal odpowiedniej odleglosci od poprzedzajacego pojazdu
    > b) nie dostosowal predkosci do warunkow drogowych

    Podsumujmy, kierowca musi:
    1. Znać dokładny rozkład dziur na co najmniej 100m do przodu
    2. Znać dokładny rozkład wszystkich motocyklistów na 100m do tyłu

    Oczywiście aktualizować to na bieżąco, natomiast motocyklista:
    1. Nie musi ogarniać nawet jednego samochodu do przodu, bo to jest za dużo.

    A.

  • 550. Data: 2011-04-29 16:24:13
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-04-29, Arek <a...@a...pl> wrote:

    > Podsumujmy, kierowca musi:
    > 1. Znać dokładny rozkład dziur na co najmniej 100m do przodu
    > 2. Znać dokładny rozkład wszystkich motocyklistów na 100m do tyłu

    Jezeli masz takie problemy jak wyzej proponuje oddac PJ w najblizszym
    WK.

    > Oczywiście aktualizować to na bieżąco, natomiast motocyklista:
    > 1. Nie musi ogarniać nawet jednego samochodu do przodu, bo to jest za dużo.

    Motocyklista musi myslec za polglowkow ktorzy na tej drodze nie powinni
    sie znalezc bo przez nich moze stracic zdrowie lub zycie. I wiem co
    mowie, bo takich co sie szykuje do wyprzedzania bez patrzenia w
    lusterka widze codziennie conajmiej kilku i to ja musze za nich myslec.

    --
    Artur