  • 21. Data: 2013-07-02 11:14:53
    Temat: Re: Warto przeczytać.
    Od: "mappl" <n...@m...pl>

    > Nie mam pojęcia, komu odpowiadasz ale w References widzę, że chodzi o
    > kogoś piszącego przez GoogleGroups - przyjmij do wiadomości, że w
    > takim przypadku nie ma żadnej możliwości konfigurowania czegokolwiek.

    odpisywałem do kogutek444 - jego czytnik to jakiś G2 1.0 który sra
    śmieciami podczas cytowania i tworzy przerwy grubości palca między
    kolejnymi linijkami tekstu, co jest upierdliwe również z powodu takiego,
    że kogutek zazwyczaj namiętnie cytuje WSZYSTKO, co do tej pory było
    napisane w wątku.

  • 22. Data: 2013-07-02 12:09:38
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello mappl,

    Tuesday, July 2, 2013, 11:14:53 AM, you wrote:

> [...]
    > kolejnymi linijkami tekstu, co jest upierdliwe również z powodu takiego,
    > że kogutek zazwyczaj namiętnie cytuje WSZYSTKO, co do tej pory było

    Już pisałem - użytkownik nic nie może zrobić w tej sprawie. Google ma
    w dupie wszelkie obyczaje dotyczące Usenetu, poczynając od
    respektowania deklaracji charsetu.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 23. Data: 2013-07-02 12:23:37
    Od: Franc <w...@w...pl>

    Dnia Tue, 2 Jul 2013 12:09:38 +0200, RoMan Mandziejewicz napisał(a):

    > Już pisałem - użytkownik nic nie może zrobić w tej sprawie. Google ma
    > w dupie wszelkie obyczaje dotyczące Usenetu, poczynając od
    > respektowania deklaracji charsetu.

    Czytnik google zachowuje się dokładnie tak jak poczta gmail. Jeżeli
    odpowiadasz na coś, czytnik sam chowa cytowaną treśc i u Ciebie wygląda to
    elegancko przy czytaniu - ale fizycznie wysyła się wszystko.

    Myślę, że można z palca wywalać te poukrywane cytaty, ale to trzeba o tym
    pamiętać.

    --
    Franc

  • 24. Data: 2013-07-02 12:52:15
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 02 Jul 2013 12:09:38 +0200 osobnik zwany RoMan
    Mandziejewicz napisał:

    > Już pisałem - użytkownik nic nie może zrobić w tej sprawie. Google ma w
    > dupie wszelkie obyczaje dotyczące Usenetu, poczynając od respektowania
    > deklaracji charsetu.

    ależ może. Po pierwsze może ręcznie coś zrobić a przede wszyskim moze
    przestać uzywać tego g...

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 25. Data: 2013-07-02 13:29:14
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello masti,

    Tuesday, July 2, 2013, 12:52:15 PM, you wrote:

    > ależ może. Po pierwsze może ręcznie coś zrobić a przede wszyskim moze
    > przestać uzywać tego g...

    Znalezienie "żywego" serwera news i uzyskanie do niego dostępu jest
    coraz trudniejsze a konfiguracja czytnika może przerastać możliwości
    drobiu.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 26. Data: 2013-07-02 13:30:26
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 02 Jul 2013 13:29:14 +0200 osobnik zwany RoMan
    Mandziejewicz napisał:

    > Znalezienie "żywego" serwera news i uzyskanie do niego dostępu jest
    > coraz trudniejsze a konfiguracja czytnika może przerastać możliwości
    > drobiu.

    serwerów jeszcze trochę jest. jego problemem jest to, ze on nie chce tego
    zrobić i uważa, ze wszyscy mają sie do niego dostosować.