  • 1. Data: 2013-06-30 13:16:28
    Temat: Czy się zmywa białe napisy?
    Od: "TW Dziobak" <d...@h...pl>

    Witam!

    Szanowna mądrości grupowa : sprzedawcy używanych części opisują je często
    białym pisakiem, dzięki temu wszyscy wiedzą ile kosztował mój tylny zderzak
    :))

    Czym to się zmywa? Element jest lakierowany.

    pozdrawiam

    Pieszy

  • 2. Data: 2013-06-30 13:55:26
    Temat: Re: Czy si? zmywa bia?e napisy?
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <m...@o...pl>

    W dniu 2013-06-30 13:16, TW Dziobak pisze:
> [...]
    > tylny zderzak :))
    >
    > Czym to się zmywa? Element jest lakierowany.

    Benzyną ekstrakcyjną próbowałeś?

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 3. Data: 2013-06-30 13:55:45
    Od: Jacek <s...@o...pl>

> [...]
    > tylny zderzak :))
    >
    > Czym to się zmywa? Element jest lakierowany.
    Są dwie szkoły:
    1. nie zmywać, jeździć, a niech sąsiedzi widzą, że manie stać
    2. zmywać
    Jacek

    PS
    co do zmywania to polecam jakiś rozpuszczalnik z ksylenem np.
    chlorokauczukowy (wcześniej zrób próbę w niewidocznym miejscu, czy nie
    narusza lakieru). No i zmywać szybko, bo przy długim papranie na pewno
    rozpuści lakier. Można też spróbować tak samo zmywacz do paznokci

  • 4. Data: 2013-06-30 14:02:16
    Temat: Re: Czy się zmywa białe napisy?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 30 Jun 2013 13:16:28 +0200, TW Dziobak napisał(a):
> [...]
    > :))
    > Czym to się zmywa? Element jest lakierowany.

    Woda probowales ?
    Pewnie juz nie zejdzie ... ale jakikolwiek inny rozpuszczalnik moze
    zniszczyc lakier.

    Kupic taki pisak i przerobic na rybki :-)

    Moze zejdzie po paru myciach, moze da sie zerwac tasma klejaca,
    sprobowalabym benzyny i denaturatu - bo inne rozpuszczalniki to strach
    :-)

    Albo zakleic naklejka "Wal smialo - samochod sluzbowy" :-)

    J.

  • 5. Data: 2013-06-30 15:25:53
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@k...pl>

    Użytkownik "TW Dziobak" <d...@h...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > tylny zderzak :))
    >
    > Czym to się zmywa? Element jest lakierowany.

    http://www.lidl.pl/cps/rde/xchg/lidl_pl/hs.xsl/index
    _38940.htm

    --
    Yogi(n)

  • 6. Data: 2013-06-30 20:13:45
    Od: "X-Man" <k...@w...pl>

    "TW Dziobak" <d...@h...pl> wrote in message
> [...]
    > Szanowna mądrości grupowa : sprzedawcy używanych części opisują je często
    > białym pisakiem, dzięki temu wszyscy wiedzą ile kosztował mój tylny

    ja bym zaczął od WD40 na szmatce

    Pzdr
    Piotrek

  • 7. Data: 2013-06-30 21:47:06
    Od: p0li <p...@t...net>

    T->Dnia 2013-06-30 13:16:28 niejaki TW Dziobak napisał:
    > Czym to się zmywa? Element jest lakierowany.

    spirytus

    --
    P0zdrawiam
    p0li

  • 8. Data: 2013-06-30 23:56:01
    Od: "TW Dziobak" <d...@h...pl>

    Dzięki - zamelduję o sukcesach lub ich braku/

    pozdrawiam

    Pieszy

  • 9. Data: 2013-07-01 13:03:27
    Od: tá´Ź

    TW Dziobak wrote:

    > Czym to się zmywa? Element jest lakierowany.

    Tylko i wyłącznie MOCZEM! (tm)

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 10. Data: 2013-07-01 16:48:49
    Od: LEPEK <n...@n...re>

    W dniu 2013-06-30 15:25, Yogi(n) pisze:

    > http://www.lidl.pl/cps/rde/xchg/lidl_pl/hs.xsl/index
    _38940.htm

    Kurde, niedługo w sklepach będą osobne do białych, osobne do czarnych,
    osobne do kolorowych, osobne do naklejek autostradowych, osobne do
    naklejek sklepowych, firmowych, tych z ceną, umweltplakkette,
    rejestracyjnych, no i zmywacz do smug po zmyciu kleju...

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm