  • 11. Data: 2013-07-01 23:38:02
    Temat: Re: Warto przeczytać.
    Od: Crimi <r...@w...pl>

    On 2013-07-01 20:00, z wrote:

    > Hm... 10 lat temu kupiłem 5 latka. Straciłem na nim 15 tys. + remonty.
    > 5 lat temu kupiłem 5 latka. Już straciłem 17 tys. + remonty.
    > Mam auto bite i rdzewiejące. Ciekawe czy oszczędziłbym na kasie i
    > nerwach ;-) gdybym wtedy (10 lat temu) dorzucił drugie 20 tyś.
    > Ciekawe... :-)
    >
    > Wiem... Są na świecie auta w dobrym stanie normalnie igły tylko trzeba
    > poszukać ;-)

    Są, są szukałem pół roku i kupiłem Forda Mondeo Kombi 2003
    czarny, perłowy lakier w Zamościu, wersja Ghia
    dałem sporo bo 2 lata temu 16 tys. Wsadziłem
    z 500 zł w zawieszenie. Nie bity. Sprawdzany.
    Nadkola chcą zaprawek ale jeszcze czekam ...
    Samochód jest w stanie technicznym idealny.

  • 12. Data: 2013-07-01 23:42:08
    Od: Crimi <r...@w...pl>

    > Rok temu kupiłem 11 letniego Mastera 2,5 z przebiegiem 360 tysięcy. Z
    > naprawami kosztował ok 10 tysięcy. W zeszłym tygodniu poprzedni
    > właściciel chciał go odkupić za 12 tysięcy.

    Sprzedaj.
    2000 zł to dobra pensja dziś.

  • 13. Data: 2013-07-01 23:55:11
    Od: Agent 23908 <k...@t...pl>

    > kupuje dacie logan 1.2 16V
    >
    > prosta tania i ładna

    Gdzie ladna?

    Agent 23908

  • 14. Data: 2013-07-02 00:10:02
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 01.07.2013 22:02, ToMasz pisze:

    > 5 lat temu kupiłem auto za 13 tyś, w ciągu 5 lat na remonty poszło 3
    > tyś. mam 13 letnie auto warte 4 tyś i dam go matce, nie sprzedam obcemu.
    > 18 lat temu moja matka kupiła nowe auto kosztujące ok 50 tyś (stare

    Meh, jak już jest licytacja...

    3 lata temu kupiłem starego złomka, Corsę B (wolnossący diesel) za 3
    tysiące. Wliczając prewencyjną wymianę paska rozrządu oraz dwa komplety
    opon wydałem na remonty i naprawy jakieś 3 tysiące. Rok temu jak
    patrzyłem w magiczną książeczkę PZU był wart jakieś 5500zł (ciekawe,
    skąd oni biorą te ceny, z sufitu? )

    Wygląda paskudnie, już parę razy trafiłem na karteczkę "kupię ten
    samochód" ale póki jeździ i się nie rozsypuje (dbam rękami zaufanego
    mechanika o hamulce i zawieszenie - włącznie z potężnym
    wzmocnieniem/wymianą rdzewiejących podłużnic w okolicy mocowania
    zawieszenia) na dojazdy dom-praca... czego mi więcej trzeba? A jak
    trzeba przewieźć jakiś cement albo zrobić wycieczkę 300-400km to też
    daje radę :)

    Samochodzik ma jakieś 20 lat i ledwie ;) ćwierć miliona kilometrów.

    Co wygrałem? ;)

    PS: znajomy podobną rocznikowo Corsę (benzynę) żony sprzedał jakiemuś
    starszemu panu, co ciągle nią jeździ. Kupił w to miejsce nieco
    większego, za to znacznie nowszego i bardziej wypasionego Forda. Ciągle
    coś się pieprzy...

  • 15. Data: 2013-07-02 00:21:31
    Od: Crimi <r...@w...pl>

    On 2013-07-02 00:10, Andrzej Lawa wrote:
    > W dniu 01.07.2013 22:02, ToMasz pisze:

    Corsa B ... Lepszego samochodu nie znam na czas kryzysu.
    Używaj i nie sprzedawaj. Rdzawa łza się kręci.

  • 16. Data: 2013-07-02 00:29:15
    Od: "mappl" <n...@m...pl>

    Po raz kolejny proszę: skonfiguruj sobie czytnik.

  • 17. Data: 2013-07-02 00:39:13
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello mappl,

    Tuesday, July 2, 2013, 12:29:15 AM, you wrote:

    > Po raz kolejny proszę: skonfiguruj sobie czytnik.

    Nie mam pojęcia, komu odpowiadasz ale w References widzę, że chodzi o
    kogoś piszącego przez GoogleGroups - przyjmij do wiadomości, że w
    takim przypadku nie ma żadnej możliwości konfigurowania czegokolwiek.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 18. Data: 2013-07-02 00:45:58
    Od: k...@g...com

    W dniu poniedziałek, 1 lipca 2013 23:42:08 UTC+2 użytkownik Crimi napisał:

    > Sprzedaj.
    >
    > 2000 zďż˝ to dobra pensja dziďż˝.

    teoretycznie masz rację. Tylko gdzie za 12 tysięcy kupię Mastera z pięcioma
    drzwiami.Ten Master jest dowodem na to że nie należy patrzeć na tani samochód pod
    kątem że jest bardzo zły. Był w opłakanym stanie technicznym. Ale wynikało to z
    zaniedbania. Po wysmarowaniu pastą ES1 zaczął się świecić. Naprawione wszystko w
    zawieszeniu i układzie kierowniczym i zaczął jeździć jak samochód. Wymienione świece
    żarowe i o dziwo zapalał w największe mrozy tak jak by + 15 stopni było. Zreperowane
    zamki i zawiasy w drzwiach i się cicho na dziurach w kabinie zrobiło. Z wyjątkiem
    zawieszenia i układu kierowniczego tam same pierdoły były popsute. Ale ilość
    popsutych pierdół powodowała że samochód był nie do jazdy. Niedługo dostanie nowe
    zabezpieczenie antykorozyjne i zabieram się za przeróbkę na specjalny. I to niestety
    będzie kosztowało ze trzy razy tyle co na niego wydałem do tej pory. I to wszystko po
    to żeby zrobił ze dwa tysiące kilometrów rocznie.

  • 19. Data: 2013-07-02 01:18:03
    Od: LEPEK <n...@n...re>

    W dniu 2013-07-02 00:10, Andrzej Lawa pisze:
> [...]
    > daje radę :)
    >
    > Samochodzik ma jakieś 20 lat i ledwie ;) ćwierć miliona kilometrów.

    Wycieczkę z Warszawy na Hel (może być w październiku). Powrót w strachu.

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 20. Data: 2013-07-02 08:26:18
    Od: czak norris <c...@n...pl>

> [...]
    > hamulce i zawieszenie - włącznie z potężnym wzmocnieniem/wymianą
    > rdzewiejących podłużnic w okolicy mocowania zawieszenia) na dojazdy

    Czy to w tej zadbanej corsie odpadło Ci koło?

    --
    pozdrawiam,
    z półobrotu ;)