  • 1. Data: 2013-06-30 17:50:15
    Temat: Akumulatory Yuasa
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Wpadlo mi ostatnio w oko takie cos - akumulatory samochodowe Yuasa.
    Podobno japonskie.
    Podobno dobre.
    Wczesniej byly u nas dostepne motocyklowe akumulatory tej firmy.

    Ktos zna samochodowe Yuasa z autopsji?

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 2. Data: 2013-06-30 18:44:43
    Temat: Re: Akumulatory Yuasa
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    W dniu 30.06.2013 17:50, Maciek pisze:

> [...]
    > Podobno japonskie.
    > Podobno dobre.
    > Wczesniej byly u nas dostepne motocyklowe akumulatory tej firmy.

    to kiedyś były bardzo dobre akumulatory (używałem dużo żelowych), ale to
    było dawno i raczej już nieprawda. Trzeba samemu protestować
    ToMasz

  • 3. Data: 2013-06-30 20:14:39
    Od: K <...@...c>

> [...]
    > Podobno japonskie.
    > Podobno dobre.
    > Wczesniej byly u nas dostepne motocyklowe akumulatory tej firmy.

    w UPSach sprawuja sie bardzo dobrze.

  • 4. Data: 2013-06-30 22:50:12
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 30 Jun 2013 20:14:39 +0200, K napisał(a):

    > w UPSach sprawuja sie bardzo dobrze.

    Ale to sa inne warunki eksploatacji...

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 5. Data: 2013-07-01 00:30:31
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@k...pl>

    Użytkownik "Maciek" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Podobno japonskie.
    > Podobno dobre.
    > Wczesniej byly u nas dostepne motocyklowe akumulatory tej firmy.

    Kiedyś to była klasa wyższa, a może i najwyższa. W zimie, chyba
    sześcioletnia yuasa odpalała po dwóch tygodniach postoju w czasie mrozów
    od pierwszego zakręcenia (w aucie siostry,którym jeździła zazwyczaj po
    kilka kilometrów dziennie (koło 10,może 12).
    Teraz pewnie klepią ją Chińczycy i cholera wie co tam w środku siedzi,
    choć tylko gdybam, bo nie wiem jak jest naprawdę.

    --
    Yogi(n)

  • 6. Data: 2013-07-01 10:09:34
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 1 Jul 2013 00:30:31 +0200, Yogi(n) napisał(a):

    > Teraz pewnie klepią ją Chińczycy i cholera wie co tam w środku siedzi,
    > choć tylko gdybam, bo nie wiem jak jest naprawdę.

    Jako jedni z nielicznych (?) daja 3 lata gwarancji.

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 7. Data: 2013-07-01 10:40:50
    Od: Sherlock <n...@m...com>

    W dniu 2013-06-30 17:50, Maciek pisze:

> [...]
    > Podobno japonskie.
    > Podobno dobre.
    > Wczesniej byly u nas dostepne motocyklowe akumulatory tej firmy.

    Półtora roku temu wymieniłem w 330d oryginalny BMW (po 10 latach) na
    Yuasa Elite (chyba 100Ah). Produkcja UK. Do tej pory sprawuje się
    idealnie i nie wymagał doładowania, nawet zimą (ale ja dużo jeżdżę po
    trasach).

    Sherlock

  • 8. Data: 2013-07-01 13:15:31
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2013-07-01 00:30, Yogi(n) pisze:

    > Teraz pewnie klepią ją Chińczycy i cholera wie co tam w środku siedzi,
    > choć tylko gdybam, bo nie wiem jak jest naprawdę.

    Po co w ogóle zabierasz głos, gdy nie masz nic do powiedzenia w temacie?

    Ja myślę, że twoja żona się puszcza, ale w sumie to tak tylko gdybam bo
    nie wiem, jaka jest prawda.

    --
    MN

  • 9. Data: 2013-07-01 13:52:21
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl>

    W dniu 2013-07-01 00:30, Yogi(n) pisze:
    > Użytkownik "Maciek" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Kiedyś to była klasa wyższa, a może i najwyższa. W zimie, chyba

    Nadal tak jest.

    > Teraz pewnie klepią ją Chińczycy i cholera wie co tam w środku siedzi,
    > choć tylko gdybam, bo nie wiem jak jest naprawdę.

    ROTFL - Chińczycy to tłuką tak na oko od 15 lat, tak jak wiele rzeczy.
    Made in PRC nie znaczy z założenia źle, podobnie jak Made in Germany
    nie znaczy z założenia dobrze.

  • 10. Data: 2013-07-01 14:08:38
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl>

    W dniu 2013-07-01 13:15, Marcin N pisze:

    > Po co w ogóle zabierasz głos, gdy nie masz nic do powiedzenia w temacie?

    A co Ty masz, poza bezpodstawną napastliwością?
    http://www.scmp.com/business/companies/article/11329
    69/battery-maker-gs-yuasa-inspected-boeing-dreamline
    r-probe

    > Ja myślę, że twoja żona się puszcza, ale w sumie to tak tylko gdybam bo
    > nie wiem, jaka jest prawda.

    A mowa o akumulatorach...