  • 1. Data: 2011-06-15 17:11:32
    Temat: Fotoradary od 1 lipca
    Od: "Leszek Kowalski" <k...@o...pl>

    Czy faktycznie będzie tak już od 1 lipca jak pisza w tym artykule?
    http://tiny.pl/hfpmr

    Pomysł pomalowania na zółto jest całkiem sensowny - będzie widać z daleka.
    Do tego koniec z atrapami i zasłananie nieaktywnych radarów workiem.

    Ze swojego podwórka mogę dodać że na odcinku DK3 Gorzów - Skwierzyna (25km)
    jest 6 FR i wszystkie wyglądały na załadowane (potwierdzili to na CB). Nawet
    się na jeden nadziałem o 4 w nocy (72/60), czekam na fotkę (swoją drogą dość
    mocno błysneło czerwonym światłem).

    --
    pozdrawiam
    Leszek Kowalski

  • 2. Data: 2011-06-16 09:11:26
    Temat: Re: Fotoradary od 1 lipca
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2011-06-15 17:11, Leszek Kowalski pisze:
    > Czy faktycznie b?dzie tak ju? od 1 lipca jak pisza w tym artykule?
    > http://tiny.pl/hfpmr
    >
    > Pomys? pomalowania na z?to jest ca?kiem sensowny - b?dzie wida? z daleka.
    > Do tego koniec z atrapami i zas?ananie nieaktywnych radar?w workiem.
    >
    > Ze swojego podw?rka mog? doda? ?e na odcinku DK3 Gorz?w - Skwierzyna (25km)
    > jest 6 FR i wszystkie wygl?da?y na za?adowane (potwierdzili to na CB). Nawet
    > si? na jeden nadzia?em o 4 w nocy (72/60), czekam na fotk? (swoj? drog? do??
    > mocno b?ysne?o czerwonym ?wiat?em).

    "Od 31 grudnia za nieudzielenie informacji właściciel pojazdu dostanie
    mandat wysokości 500 złotych - uprzedza Marcin Książkiewicz z Komendy
    Głównej Policji."

    I sprawa jasna - chodzi tylko o kasę.

  • 3. Data: 2011-06-16 13:20:03
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-06-16 09:11:26 +0200, megrims <m...@i...pl> said:

    > "Od 31 grudnia za nieudzielenie informacji właściciel pojazdu dostanie
    > mandat wysokości 500 złotych - uprzedza Marcin Książkiewicz z Komendy
    > Głównej Policji."
    >
    > I sprawa jasna - chodzi tylko o kasę.

    Ale tu się nic w zasadzie nie zmienia - udzielasz informacji zgodnie z
    prawem i nie masz żadnych kłopotów.

    --
    Bydlę