  • 121. Data: 2010-01-25 13:06:58
    Temat: Re: Walka z kretynstwem
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@o...pl>

    news:hjjudu$9q2$1@srv.cyf-kr.edu.pl...

    > Jestem gotow na TWOJE poswiecenie :)
    >
    > No to kiedy idziesz na szubienice?

    W mojej rodzinie komuchy wyrżnęły wystarczającą ilość osób. Więdząc, kto
    zorganizował i sprokurował ostatnią "rewolucję" miałem na myśli własnie jej
    architektów.

    --
    Yogi(n)

  • 122. Data: 2010-01-25 15:17:31
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    Marek Dyjor pisze:

    > jak sobie wyobrażasz społeczeństwo w którym niema żadnych ograniczeń,
    > każdy robi co mu sie podoba? To jest kompletnie sprzeczne z ideą życia
    > społecznego.

    Nie proponuję anarchii, tylko rozsądek w regulacjach.

    > Jak chcesz sobie robić całkiem co chcesz to pozostaje wyprowadzka gdzieś
    > do dżungli z dala od innych ludzi.

    Często taka perspektywa wydaje mi się kusząca.

    > Ograniczenia są często zbyt duże co często wynika z tradycji czy innych
    > uwarunkowań.
    >
    > co do budowania chciałbyś alby koło twojego pięknego domu ktoś zbudował
    > tucznie świń albo śmietnisko?
    > bo jak wolność to wolność.

    Są przeolbrzymie ograniczenia, a i tak nie chronią one przed
    powstawaniem koszmarków architektonicznych i generalnie dalszemu
    rujnowaniu zabudowy miejskiej.

    http://images8.fotosik.pl/181/6dac0cd1cc309d67.jpg

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

  • 123. Data: 2010-01-25 16:00:44
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Jakub Jewuła wrote:

    > Bardzo prosto - ograniczeniem Twojej wolnosci jest wolnosc innej
    > osoby.

    czyli jednak...

    a teraz zastanów sie co zrobisz gdy trafisz an kogoś kto ma w dupie twoją
    wolność?

    > Chcialbym moc na mojej dzialce, zalesionej tak ze nikt nie widzi
    > srodka, z dala od innych zabudowan postawic sobie dom tak jak ja chce,
    > bez przylacza elektrycznego i bez pytania kogokolwiek o cokolwiek.

    w sumie jest to możliwe. możesz w warunkach podać że budujesz dom z
    zasilaniem z agregatu albo z baterii słonecznych.

    Tak wiem że przepisy dotyczące budowania są absurdalnie skomplikowane! :)

  • 124. Data: 2010-01-25 16:02:34
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Jakub Jewuła wrote:

    > Mam sporo klientow, ktorzy bywaja w najdziwniejszych miejscach swiata
    > nie z tygodniowa wycieczka, tylko z buta z plecakiem. Np. dziewczyny
    > podruzujace po Iranie solo. Maja wrazenia ciut inne niz to co pokazuja
    > przekaziory.

    ale oni tam nie musza mieszkać. Ludzie przyjeżdżali do Rosji sowieckiej i
    sie zachwycali jaki to jest wspaniały kraj. Kilku którzy tam postanowili
    osiąść po pewnym czasie zaczęło zauważać że ten "RAJ" jest piekłem.

  • 125. Data: 2010-01-25 16:05:37
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Yogi(n) wrote:
> [...]
    > powiedzmy 200 najbardziej "zasłużonych" była dwadzieścia lat temu
    > możliwa, ale pozbawienie majątków, praw obywatelskich i więzienia
    > rozwiązałyby wiele problemów - ówczesnych a przede wszystkim
    > współczesnych. Nie jestem radykałem, ale tu zrobiłbym wyjątek, bo
    > utknęliśmy w szambie i babrzemy się w nim, a budowanie ustroju w
    > założeniu opartego na równości, sprawiedliwości i prawdzie, w
    > rzeczywistości na zaprzeczeniu tych wartości, nigdy nie może skońćzyć
    > się dobrze. Pozostaje miec jedynie nadzieję, że nastepne pokolenia
    > będa mądrzejsze. Choć nasza historia temu przeczy ;-(

    chciałem zwrócić uwagę że w zamian za pokojowe oddanie władzy oni dostali
    prawo skorzystania z owoców wolności.

    Krawa jatka nie jest nigdy dobrym wstepem do budowania.

  • 126. Data: 2010-01-25 16:08:38
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik wrote:

    > Bo nie liczysz na to, że Ty i twoja rodzina wylądują na szubienicy.
    > Może się jednak okazać, że mieszkasz w Wandei.

    bo tacy internetowi wojownicy są zawsze chętni do rewolucji. Ciekawe czy
    byli by równie chętni gdyby to ich zakapował zawistny sąsiad jako wrogów
    rewolucji. Bo nie ukłonili sie przed portretem wodza albo byli uśmiechnięci
    podczas parady 1 majowej w czasach komuny.

  • 127. Data: 2010-01-25 16:09:39
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Jacek_P wrote:

    > Rany boskie, ile razy nalezy powtarzac, ze 'gruba kreska' oznaczala,
    > ze rzad Mazowieckiego odcina sie od 'dorobku' poprzednikow, zaczyna
    > pracowac na swoje wlasne konto i nie ma zamiaru sie kajac za bledy
    > poprzednikow. Zapoznaj sie ze stenogramem tamtego wystapienia, znajdz
    > sobie gdzies wideo. Tam nie bylo zadnej mowy o jakims anulowaniu win
    > i kar! Nigdy! Ten idiotyzm dorobili Mazowieckiemu w roku 1990
    > zwolennicy Walesy w trakcie prezydenckiej kampanii wyborczej.

    ale po co przecież Yogin i spółka to nieodrodne dzieci Geobelsa.

  • 128. Data: 2010-01-25 16:11:28
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Jacek_P wrote:

    > Ale to jest najlepiej zorganizowana, najbardziej zwarta grupa,
    > ktora w dodatku nie daje sie latwo pacyfikowac sila, w przeciwienstwie
    > np. do pielegniarek, na ktorych wyzyli sie damscy bokserzy z policji.

    i które dalej zarabiaja śmieszne pieniądze.

  • 129. Data: 2010-01-25 16:26:13
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    > czyli jednak...
    > a teraz zastanów sie co zrobisz gdy trafisz an kogoś kto ma w dupie twoją
    > wolność?

    Od tego jest prawo - za naruszenie czyjejs wolnosci czapa.

  • 130. Data: 2010-01-25 16:26:50
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    > ale oni tam nie musza mieszkać.

    Zgadza sie - niektorzy chca :)