  • 1. Data: 2010-04-09 07:21:42
    Temat: WIndows Mobile najbadziej dziurawy system swiata
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Jak donosi fanbojowski pdaclub.pl ofiara trojana w grze 3D
    Anti-Terrorist Action. Ofiarami aplikacji padly tysiace uzytkownikow
    tego wspaniałego systemu gdyz aplikacja w tym systemie moze wszystko
    nawet dzwonic na 0-700, Ba padli ofiara ci sami ktorzy pluli na kontrole
    aplikacji w AppStore i brak API do wykonywania polaczen w aplikacjach na
    iphona a teraz domagaja sie Marketplace i weryfikacji.

    W iPhonie taka aplikacja nigdy nie zadziala bo nie ma dostepu
    wykonywania polaczen.

    Buhahahhaa hipokryci z windowsem w uszach

  • 2. Data: 2010-04-09 08:13:53
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    W dniu 2010-04-09 09:21, Jan Strybyszewski pisze:
    /.../

    > Buhahahhaa hipokryci z windowsem w uszach

    Zrobiłeś już ten test Rorschacha?

  • 3. Data: 2010-04-09 08:37:31
    Temat: Re: Windows Mobile najbardziej dziurawy system świata
    Od: orcio <o...@N...pl>

    Jan Strybyszewski pisze:
> [...]
    >
    > W iPhonie taka aplikacja nigdy nie zadziala bo nie ma dostepu
    > wykonywania polaczen.
    >

    > Buhahahhaa hipokryci z windowsem w uszach

    To jest wybór użytkownika czy chce mieć kaganiec AppStore czy mieć
    większe możliwości urządzenia.

    orcio

  • 4. Data: 2010-04-09 10:48:39
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@s...com>

    Dnia 09.04.2010 orcio <o...@N...pl> napisał/a:

    > To jest wybór użytkownika czy chce mieć kaganiec AppStore czy mieć
    > większe możliwości urządzenia.

    Jailbreak jest takim właśnie wyborem.

    coś ciekawego, tam nie ma asfaltu".

  • 5. Data: 2010-04-09 16:37:39
    Od: "niusy.pl" <f...@o...pl.invalid>

    Użytkownik "Jan Strybyszewski" <k...@...pl>

> [...]
    > polaczen.
    >

    > Buhahahhaa hipokryci z windowsem w uszach

    Co Ty p...sz chłopie ?! Jak aplikacja służąca do dzwonienia (a każda
    potencjalnie może do tego służyć) może nie mieć dostępu do wykonywania
    połączeń ?

  • 6. Data: 2010-04-09 16:53:08
    Od: "Przemek" <r...@o...pl>

    Użytkownik "Jan Strybyszewski" <k...@...pl> napisał w wiadomości
    > iphona a teraz domagaja sie Marketplace i weryfikacji.
    > W iPhonie taka aplikacja nigdy nie zadziala bo nie ma dostepu wykonywania
    > polaczen.

    Brak telefonu w 100% uchroni Cię przed dzwonieniem na 0700.
    Przem

  • 7. Data: 2010-04-11 10:10:30
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 09 Apr 2010 09:21:42 +0200, Jan Strybyszewski wrote:
> [...]
    >W iPhonie taka aplikacja nigdy nie zadziala bo nie ma dostepu
    >wykonywania polaczen.
    >Buhahahhaa hipokryci z windowsem w uszach

    Od razu tam hipokryci. Nie wiadomo czy to wada, czy zaleta, czy moze
    sposob pobierania oplaty za nielegalne uzywanie gry :-)

    Ja tam podejrzewam ze i w Apple da sie system zhakowac.
    Oba po prostu nieprzemyslane.

    J.

  • 8. Data: 2010-04-11 10:11:28
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 9 Apr 2010 18:53:08 +0200, Przemek wrote:
    >Brak telefonu w 100% uchroni Cię przed dzwonieniem na 0700.

    No niekoniecznie.
    Przyjdzie faktura, i jak udowodnisz ze nie zawierales umowy ? :-)

    J.