  • 21. Data: 2010-02-25 08:33:51
    Temat: Re: Re: Re: W jakiej kolejno?ci powstawały sieci komórkowe?
    Od: sunwick <s...@W...op.pl>

    >Polemizowalbym z ta teoria na temat numerow w simplusie zaczynajacych sie od
    >603, 12 lat temu nabylem numer abonamentowy zaczynajacy sie od 603 i w tym
    >okresie w mojej okolicy jeszcze 20 szczesliwcow nabylo podobny numerek.
    >Mialem okazje byc w punkcie gdy kurier porzucil paczuszke z numerkami :)
    >Dzieki temu mam bardzo fajny numerek nawet ja go pamietam :))
    ale tak tak - oczywiscie po paru miesiacach od startu simplusa
    wszystko zaczelo sie mieszać, wiec rzeczywiscie abo zaczeli dostawac
    603 a potem to juz nawet simplusy na 601 bywaly - a dziś, to juz nic
    nie wiadomo... hehe

  • 22. Data: 2010-02-25 09:12:34
    Temat: Re: W jakiej kolejno?ci powstawa3y sieci komórkowe?
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    > Esemesy pierwsze wprowadził POP, zresztą w ramach jakiejś świątecznej
    > promocji można było ich wysyłać ile się chciało, gdzie się chciało (także
    > za granicę), bezpłatnie.

    To byla raczej nie tyle promocja swiateczna (rzecz zreszta miala miejsce
    jakos jesienia), co po prostu promocja wynikajaca z nieprzystosowania
    systemu billingowego do wysylania SMSow w prepaidach. Zreszta pewnie zlapali
    dzieki temu sporo klientow - wtedy jeszcze POP byl tylko w duzych miastac +
    w miastach i miejscowosciach przy glownych drogach krajowych (m.in. DK1) -
    wedy Idea dzialala tylko na GSM 1800.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 23. Data: 2010-02-25 11:17:57
    Od: "zho" <b...@p...com>

    Użytkownik "sunwick" <s...@W...op.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > wszystko zaczelo sie mieszać, wiec rzeczywiscie abo zaczeli dostawac
    > 603 a potem to juz nawet simplusy na 601 bywaly - a dziś, to juz nic
    Oj tam nie wiadomo, zawsze mozna zadzwonic i sie dowiedziec. Telefon
    abonamentowy nabylem kilka miesiecy przed startem simplusa :)

    --
    Pozdrawiam ZHO
    www.akwa.aip.pl Prawdopodobnie najstarsza strona akwarystyczna po polsku.

  • 24. Data: 2010-02-25 11:46:04
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "zho" <b...@p...com> napisał w wiadomości

    > Oj tam nie wiadomo, zawsze mozna zadzwonic i sie dowiedziec. Telefon
    > abonamentowy nabylem kilka miesiecy przed startem simplusa :)

    Wystarczy sprobowac doladowac np. z Inteligo i juz wiadomo,czy telefon jest
    doladowywalny (pre-paid, mix) czy abonamentowy

    Pozdrawiam
    SDD

  • 25. Data: 2010-02-25 13:34:44
    Od: Adramelech <a...@t...nie.ma>

    sunwick <s...@W...op.pl> Odpowiedz na

    > Oplaty były naprawde "zachecajace": simplus: 2,95zl/min, po szczycie
    > 1,75zł/min (po 19-tej i w weekendy).
    > Taktak: 3,66zł/min i oni mieli podzial wew. sieci i na zewnatrz, no i
    > szczyt/poza szczyt rowniez.

    I naliczanie sekundowe, a konkretnie sześćdziesięcio sekundowe;)

    Pozdrawiam!
    --
    Piotr Sobolewski

  • 26. Data: 2010-02-25 19:15:17
    Od: darnok <d...@a...spam.ch>

    On 2010-02-25 14:34, Adramelech wrote:
    > sunwick<s...@W...op.pl> Odpowiedz na

    > I naliczanie sekundowe, a konkretnie sześćdziesięcio sekundowe;)

    To w Simplusie, bo taktak od poczatku mial naliczanie 60/30.

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

  • 27. Data: 2010-02-25 19:27:45
    Od: sunwick <s...@W...op.pl>

    >Wystarczy sprobowac doladowac np. z Inteligo i juz wiadomo,czy telefon jest
    >doladowywalny (pre-paid, mix) czy abonamentowy

    z orange wystarczy zadzwonic na *555 i juz mozna sprawdzic do kogo
    nalezy numer.

    czy kazda siec ma taka mozliwosc zeby na szybko nie majac netu to
    wiedziec?

  • 28. Data: 2010-02-25 20:41:33
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 24 Feb 2010 20:43:04 +0000, Waldek Godel wrote:

    >Mieli przygotowane ale trzymali schowane. Jak Era zaczęła przebąkiwac o
    >konferencji itp, to szybciutko zrobili swoją i premierę na dwa dni przed
    >ich premierą. Ot, taka etyka prowadzenia biznesu w Banana Republic of
    >Poland.

    etyka musi byc dostosowana do biznesu, a nie odwrotnie :-)

    Ale i tak "szybciutko" to sie zrobic nie da.
    Trzeba przygotowac zestawy, karty, reklamy, umowy zawrzec.

    Musieli miec przeciek z duzym wyprzedzeniem.
    A moze odwotnie - Era chciala ich uprzedzic, ale nie wyszlo ?

    >na co? na produkt? a od kiedy to na takie rzeczy są zezwolenia?

    Odkad w Polsce zyjemy :-)
    Grube te dzienniki ustaw, nie wiemy na co mieli zezwolenia,
    a potem sie jeszcze okaze ze ustawa nie przewiduje klientow a tylko
    abonentow itp.

    J.