  • 1. Data: 2010-02-23 19:03:36
    Temat: maskotka(?) Play
    Od: "kronm" <k...@w...pl>

    Jest jakaś nazwa tego stwora sieci Play?
    Chodzi mi o tą kupę w paski purpurowo-białe.
    Może to bulwa? Pan ziemniak?

  • 2. Data: 2010-02-23 19:26:42
    Temat: Re: maskotka(?) Play
    Od: AL <a...@s...tam>

    kronm pisze:
    > Jest jakaś nazwa tego stwora sieci Play?
    > Chodzi mi o tą kupę w paski purpurowo-białe.
    > Może to bulwa? Pan ziemniak?

    to moze juz polacz te skojarzenia swoje i nazwij ja wprost: 'kupa zebry'
    ;)

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 3. Data: 2010-02-23 19:33:31
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    On 2010-02-23 20:03, kronm wrote:
    > Jest jakaś nazwa tego stwora sieci Play?
    > Chodzi mi o tą kupę w paski purpurowo-białe.
    > Może to bulwa? Pan ziemniak?

    W pierwszej wersji chodziła nazwa "glut" :)

  • 4. Data: 2010-02-23 19:33:52
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "kronm" <k...@w...pl> napisał w wiadomości grup
    ..
    > Jest jakaś nazwa tego stwora sieci Play?
    > Chodzi mi o tą kupę w paski purpurowo-białe.
    > Może to bulwa? Pan ziemniak?

    Chodzi ci o ten?:
    http://www.one2tribe.pl/pl/uploads/images/loga/thumb
    _logo_play.JPG

    Mi z cukierkami się kojarzy.

  • 5. Data: 2010-02-23 20:21:24
    Od: "D@niel" <n...@g...pl>

    Dnia 23-lut-10 20:33:31, Maciej Bebenek (news.onet.pl) napisawszy:

    > W pierwszej wersji chodziła nazwa "glut" :)

    Też mi najbardziej pasuje "glut" albo lepiej "Glut Playa"
    --
    Pozdrawiam - D@niel

  • 6. Data: 2010-02-23 22:00:01
    Od: "kronm" <k...@w...pl>

    > Użytkownik "kronm" <k...@w...pl> napisał w wiadomości grup
> [...]

    Są takie cukierki truskawkowo-śmietankowe w podobne paski,
    mógłby być i cukierek, ale w najnowszej reklamie glut przybrał postać
    "ludzką"

  • 7. Data: 2010-02-23 22:14:45
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 23-02-2010 o 23:00:01 kronm <k...@w...pl> napisał(a):

    > Są takie cukierki truskawkowo-śmietankowe w podobne paski,
    > mógłby być i cukierek, ale w najnowszej reklamie glut przybrał postać
    > "ludzką"

    I pomyśleć że to coś, co tworzy wizerunek firmy, na co setki tysięcy
    (kilka milionów) złotych poszło, mnóstwo ludzi, przepracowanych godzin,
    poważnych i specjalistycznych rozważań, jest dziełem w postaci gluta czy
    cukierka..

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

  • 8. Data: 2010-02-24 06:07:09
    Od: TGor <t...@o...peel>

    W dniu 2010-02-23 23:14, Piotr M pisze:

> [...]
    > (kilka milionów) złotych poszło, mnóstwo ludzi, przepracowanych godzin,
    > poważnych i specjalistycznych rozważań, jest dziełem w postaci gluta czy

    Ma ukryty sens, to raz i jest na przekór tryndom, to dwa.
    I lepszy fioletowy cukierek niż zielone kupy:

    http://launching.blox.pl/2007/02/Play-czyli-piaty-op
    erator-komorkowy.html

    :-D

    TG

  • 9. Data: 2010-02-24 07:49:11
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" napisał:

    > W pierwszej wersji chodziła nazwa "glut" :)

    Glut Play - w skrócie: GLUJ.
    Poznaniacy skrócili to jeszcze bardziej... ;->

    JoteR

  • 10. Data: 2010-02-24 12:55:15
    Od: Qlfon <r...@l...pl>

    kronm pisze:
    > Jest jakaś nazwa tego stwora sieci Play?
    > Chodzi mi o tą kupę w paski purpurowo-białe.
    > Może to bulwa? Pan ziemniak?
    Jak nic ameba...

    --
    Qlfon, Lublin - w końcu:)