    From: "=Marcos=" <marcos.MALPA@.wyprawa.NIE.DLA.SPAMU.info>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: W jakich sedanach da się siedzenia rozłożyć na płasko?
    Date: Sat, 11 Dec 2010 21:15:38 +0100

    Rozglądałem się za samochodem kombi, najbardziej odpowiada mi coś a'la
    Peugeot Partner, tym bardziej, że mam w rodzinie od 11 lat, przejechane
    280kkm i jest super. Ale stwierdziłem, że nadadzą się również przestronne
    sedany.

    Najważniejsza potrzebna cecha - tylna kanapa do złożenia zupełnie na płasko
    (lub jej część), tak żeby mieć płaską, równą przestrzeń od przednich siedzeń
    aż do końca. Fajnie by było, gdyby się dało to przynajmniej częściowo
    kontynuować jeszcze na siedzenie pasażera (złożenie na płasko, żeby coś od
    bagażnika sięgało prawie po deskę rozdzielczą. Są takie?

    Proszę o polecenie modeli, w których przynajmniej tylne siedzenia składają
    się na zupełnie płasko. Celuję w coś z półki 10-15kzł. Nie najmniejsze -
    wszelkie Lanosy, Thalie, Albea, Siena odpadają. Im młodsze tym lepsze,
    najlepiej 2004 wzwyż. Auta o naprawdę dobrej reputacji, powiedzmy od 2001
    wzwyż.

    --
    Marcos
    marek [AT] microstock . pl