  • 21. Data: 2011-05-11 18:38:49
    Temat: Re: Volvo gearbox i problemy
    Od: Czarek Daniluk <c...@n...com>

    W dniu 2011-05-11 18:23, Czarek Daniluk pisze:

    > Tfu zapomniałem dodać - filtr oleju w JF506E z Mondeo 2006 rok ;)
    >
    > Nigdzie nie widnieje do zakupu ;)
    >
    > Pozdrawiam !

    Choroba zły przykład, znalazłem w midparts ;)

    Pozdrawiam !

  • 22. Data: 2011-05-11 18:57:35
    Od: Mumin <m...@T...onet.pl>

    W dniu 2011-05-10 22:51, P_ablo pisze:

    > Sama robota to przynajmniej 1000 zl.
    >
    > Czesci sa drogie bo nie ma zamiennikow.

    Właśnie, a w zasadzie czemu nie robi się zamienników?

    --
    Pozdrawiam,
    Mumin

  • 23. Data: 2011-05-12 08:36:41
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    Mumin wrote:

    > Właśnie, a w zasadzie czemu nie robi się zamienników?

    Bo w Stanach części są tanie, a europa to za mały rynek zbytu?

    BTW, kompletna oryginalna NOWA skrzynia do mojego sebringa w stanach
    kosztuje 1800 baksów.
    Czyli jakieś 5,5 k pln.

    Remont to tak:
    Samo zrzucenie i ponowny montaż - 4k pln.
    Do tego koszt naprawy, części - trudno przewidywalny. Około 5-7k wycena.

    Nowa, zakup+montaż wyjdzie pewnie mniej niż 10k.

    --
    Pozdro
    Massai

  • 24. Data: 2011-05-12 08:38:05
    Od: Robson <r...@...pl>

    > Choroba zły przykład, znalazłem w midparts ;)

    Bardzo zły przykład, w lutym wymieniałem i olej i filtr i taśmę hamującą
    biegu wstecznego w JF506E w żony Golfie IV :D.

  • 25. Data: 2011-05-12 08:39:20
    Od: Robson <r...@...pl>

    > Właśnie, a w zasadzie czemu nie robi się zamienników?

    Robi się, ale nie u nas, rynek za mały.

  • 26. Data: 2011-05-12 09:32:32
    Od: Robson <r...@...pl>

    > Samo zrzucenie i ponowny montaż - 4k pln.

    To cos za wysokie koszty. Demontaz, montaz i weryfykacja 1500zl, reszta
    wycceny po weryfikacji.

  • 27. Data: 2011-05-12 14:16:51
    Od: Czarek Daniluk <c...@c...com>

    On 12 Maj, 08:38, Robson <r...@...pl> wrote:

    > Bardzo zły przykład, w lutym wymieniałem i olej i filtr i taśmę hamującą
    > biegu wstecznego w JF506E w żony Golfie IV :D.

    Generalnie jak patrzyłem na graty to różnią się trochę i np: do Golfa
    4 i do Mondeo MK3 są inne filtry oleju ;) chociaż skrzynia jf506e niby
    taka sama ;)
    Może by pasowały, trzeba by wyciągnąć i organoleptycznie sprawdzić.

    Pozdrawiam !

  • 28. Data: 2011-05-12 15:17:38
    Od: Robson <r...@...pl>

> [...]
    > taka sama ;)
    > Może by pasowały, trzeba by wyciągnąć i organoleptycznie sprawdzić.

    Bebechy mogly by pasowac, w calosci raczej nie. Pomimo jednakowych
    oznaczen skrzynie roznia sie mocowaniami a i czesto konektorami. I nie
    mowie tylko o tym modelu, ale o wszystkich.

  • 29. Data: 2011-05-12 15:32:35
    Od: "GR" <grafik(usuntosobie)@mbpress.pl>

    > Bebechy mogly by pasowac, w calosci raczej nie. Pomimo jednakowych
    > oznaczen skrzynie roznia sie mocowaniami a i czesto konektorami. I nie
    > mowie tylko o tym modelu, ale o wszystkich.

    Kiedyś naprawiałem skrzynie automat w Blazerze K-5 silnik 5,7 V8,
    miałem 2 szt. skrzyń od Blazera k10 4,3 benzyna, oraz od forda Explorera.
    Skrzynie miały zupełnie inne oznaczenia, troche inne obudowy,
    ale dekielki do filtra miały identyczne. Po rozkręceniu okazało się,
    że sprzęgiełka i duża część flaków są dokładnie takie same.
    To trochę nie na temat... ale producenci sobie obniżają koszty i upraszczają
    sprawę.
    pozdr.
    Gr

  • 30. Data: 2011-05-12 18:48:26
    Od: Mumin <m...@T...onet.pl>

    W dniu 2011-05-12 08:36, Massai pisze:

    > Samo zrzucenie i ponowny montaż - 4k pln.

    No to ktoś nieźle ździera. W moich okolicach cena za te czynności to
    800zł. W takich wypadkach cieszę się, że nie mieszkam w Wa-wie czy innym
    Wrocławiu. :)

    --
    Pozdrawiam,
    Mumin