  • 1. Data: 2011-05-09 15:14:37
    Temat: Czas cos kupic - prosze o opinie
    Od: "Dysiek" <b...@b...pl>

    Witam

    Mam na oku takie auto:

    http://moto.allegro.pl/honda-civic-sport-unlimited-g
    az-lpg-bardzo-ladna-i1593415939.html

    Prosze o jakies opinie czy widzicie cos podejrzanego itd :-)

    Pozdrawiam
    Dysiek

  • 2. Data: 2011-05-09 15:52:23
    Temat: Re: Czas cos kupic - prosze o opinie
    Od: "Maciek" <k...@X...pl>

    > Prosze o jakies opinie czy widzicie cos podejrzanego itd :-)

    Kiepskie te zdjęcia, ale z tyłu było bum w jakimś stopniu. Odcień zderzaka i
    klapy coś mi nie pasuje, do tego spasowanie tego pierwszego pozostawia
    trochę do życzenia...

  • 3. Data: 2011-05-09 16:00:49
    Od: "cbnet" <c...@n...pl>

    Prawy tył nieobecny na zdjęciach.
    Lewy przód pokazany jakby było cos do ukrycia.

    Prawy tył robiony na 99%.

    --
    CB

  • 4. Data: 2011-05-09 16:02:22
    Od: Kuba <...@...pl>

    W dniu 2011-05-09 15:14, Dysiek pisze:

    > Prosze o jakies opinie czy widzicie cos podejrzanego itd :-)

    Patrząc na kierownicę i fotele wygląda na korektę licznika

  • 5. Data: 2011-05-09 16:05:29
    Od: "Dysiek" <b...@b...pl>

    > Patrząc na kierownicę i fotele wygląda na korektę licznika

    To akurat mnie nie przeraza, do 300 tys spokojnie dociagnie. Nawet jakby
    mialo 200 nalatane to do 300 i tak pojezdze prawie 6 lat :-)

    Dysiek

  • 6. Data: 2011-05-09 16:08:02
    Od: "Dysiek" <b...@b...pl>

    > Kiepskie te zdjęcia, ale z tyłu było bum w jakimś stopniu. Odcień zderzaka
    > i klapy coś mi nie pasuje, do tego spasowanie tego pierwszego pozostawia
    > trochę do życzenia...
    Ano kiepskie, ale przejade sie zobaczyc - mam do Bielan niedaleko :-)
    Zderzak chyba faktycznie ma inny odcien - klapa jednak jest na moje oko taka
    sama.

    Dysiek

  • 7. Data: 2011-05-09 16:09:38
    Od: "Dysiek" <b...@b...pl>

    > Prawy tył nieobecny na zdjęciach.
    > Lewy przód pokazany jakby było cos do ukrycia.
    >
    > Prawy tył robiony na 99%.

    Chyba zbyt daleko idace wnioski wyciagasz z tego, ze prawy tyl slabo widac
    :-)

    Dysiek

  • 8. Data: 2011-05-09 16:52:53
    Od: "cbnet" <c...@n...pl>

    Sprawdź i daj znać.

    Prawy bok był najprawdopodobniej robiony IMHO.
    Może nawet tylne prawe zawieszenie.
    Prawy próg?

    Oczywiście tylko domniemuję. ;)

  • 9. Data: 2011-05-09 17:15:41
    Od: "cbnet" <c...@n...pl>

    Prawy przód, nie lewy.

    Lewa strona jest OK.

    --
    CB

  • 10. Data: 2011-05-09 17:38:38
    Od: "Dysiek" <b...@b...pl>

    > Prawy tył nieobecny na zdjęciach.
    > Lewy przód pokazany jakby było cos do ukrycia.
    >

    > Prawy tył robiony na 99%.

    Bylem i widzialem. Czesciowo masz racje. Lewy blotnik (w sensie lewy jak sie
    siedzi za kiera) wymieniony - w sloncu wyraznie inny odcien. W komorze
    silnika jednak nie widac wgniotow, belka prosta, wiec strzal chyba nie byl
    za mocny. Zderzak tylni wymieniony na inny - lekka roznica odcieni, klapa
    tylnia wydaje sie oryginalna. W bagazniku nie ma "harmonijki" wiec strzal
    tez byl raczej lekki. W srodku zadbany, ksiazka serwisowa prowadzona przez
    okres gwarancji, potem pusto. Opon zimowek brak (ponoc dwa lata jezdzil na
    letnich). Na gazie i benzynie chodzi calkiem ladnie i rowno. Przejechac sie
    nie dal (kasa na stol). Nawet bym rozwazal zakup mimo wszystko, ale z ceny
    zejsc nie chce (a dac 26 tys za robione auto to troche duzo).

    Dysiek