  • 1. Data: 2011-05-09 19:59:14
    Temat: Czy to mozliwe, ze sedan nie ma kola zapasowego?!
    Od: "pawel" <r...@p...onet.pl>

    Taka opinie znalazlem w siecio sedanie:
    "W cywilizowanych krajach Civic (sedan) wyposażony jest w dojazdowe koło
    zapasowe, dzięki czemu bagażnik głębszy jest o dobrych kilka centymetrów. Honda
    Poland zaleca co prawda takie rozwiązanie, ale nie można zamówić dojazdówki jako
    opcja przy zakupie Civica, trzeba ją sobie dokupić jak wszystkie inne akcesoria."
    Czy to mozliwe, ze to auto nie ma na wyposazeniu kola zapasowego? I jak sie je
    nawet osobno dokupi, to trzeba je wozic w bazniku jak zwykly bagaz?!
    pawel

  • 2. Data: 2011-05-09 20:04:38
    Temat: Re: Czy to mozliwe, ze sedan nie ma kola zapasowego?!
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-05-09 19:59, pawel pisze:
> [...]
    > nawet osobno dokupi, to trzeba je wozic w bazniku jak zwykly bagaz?!

    Nic nowego, coraz częściej słyszy się o tym jak producenci pakują
    "dojazdówkę w sprayu", więc jest to możliwe.

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    Lewis

  • 3. Data: 2011-05-09 20:21:38
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 09.05.2011 20:04, Lewis pisze:

    > Nic nowego, coraz częściej słyszy się o tym jak producenci pakują
    > "dojazdówkę w sprayu", więc jest to możliwe.

    Biorąc pod uwagę sporadyczność awarii współczesnych opon bezdętkowych
    (podejrzewam, że statystycznie częściej zdarza się np. stłuczenie
    świateł) oraz skuteczność poprawnie stosowanych łatek w spraju - koło
    zapasowe to dosłownie i w przenośni piąte koło u wozu.

  • 4. Data: 2011-05-09 20:24:01
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-05-09 20:21, Andrzej Lawa pisze:

> [...]
    > świateł) oraz skuteczność poprawnie stosowanych łatek w spraju - koło
    > zapasowe to dosłownie i w przenośni piąte koło u wozu.

    Na takiej łatce raz przejechałem około 200km niestety ostatnie 6km opona
    już zdechła całkowicie zostały z niej tylko czoło bieżnika i ranty
    ochronne ;) ale ogólnie dało radę :D

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    Lewis

  • 5. Data: 2011-05-09 20:26:30
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin pawel

> [...]
    > Czy to mozliwe, ze to auto nie ma na wyposazeniu kola zapasowego? I jak
    > sie je nawet osobno dokupi, to trzeba je wozic w bazniku jak zwykly

    Z powyższego tekstu wynika, że polski Civic ma zwykłe koło zapasowe
    (pełnowymiarowe).

  • 6. Data: 2011-05-09 20:34:44
    Od: "pawel" <r...@p...onet.pl>

    > Z powyższego tekstu wynika, że polski Civic ma zwykłe koło zapasowe

    > (pełnowymiarowe).

    OK, to oznacza, ze kolo dojazdowe jest nieco ciensze od zwyklego kola i dzieki
    temu bagaznik zyskuje kilka cm?
    pawel

  • 7. Data: 2011-05-09 20:36:51
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 09.05.2011 20:34, pawel pisze:

    > OK, to oznacza, ze kolo dojazdowe jest nieco ciensze od zwyklego kola i dzieki
    > temu bagaznik zyskuje kilka cm?

    Owszem. Generalnie dojazdówka to jeden z głupszych IMHO pomysłów -
    zajmuje niewiele mniej miejsca niż normalne koło, nie ma potem gdzie
    zmieścić normalnego koła - trzeba wrzucać normalnie do bagażnika (świeżo
    ubłocone), a to dopiero początek minusów.

    Albo normalne koło, albo łata w spraju.

  • 8. Data: 2011-05-09 20:37:12
    Od: Mikołaj Jopczyński <m...@g...com>

> [...]
    > świateł) oraz skuteczność poprawnie stosowanych łatek w spraju - koło
    > zapasowe to dosłownie i w przenośni piąte koło u wozu.

    Ja w zeszlej jesieni na jednej dziurze w sosnowcu zlapalem 2 kapcie....

    Wiec nie bylo wesolo ;P

    --
    Mikołaj Jopczyński, Tychy Online

    tel: 32 7 400 000 | mikolaj (at) tychy-online.pl | gg: 311167 |
    www.tychy-online.pl

    Znajdz nas na Facebooku: http://www.facebook.com/TychyOnline

  • 9. Data: 2011-05-09 20:41:17
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 09 May 2011 20:34:44 +0200 osobnik zwany pawel
    wystukał:

    > OK, to oznacza, ze kolo dojazdowe jest nieco ciensze od zwyklego kola i
    > dzieki temu bagaznik zyskuje kilka cm?

    nie, bo przetłoczenie pod podłogą jest i tak na normalne koło zwykle

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 10. Data: 2011-05-09 20:48:01
    Od: Rafał Grzelak <s...@s...com>

    Mikołaj Jopczyński wrote:

    > Ja w zeszlej jesieni na jednej dziurze w sosnowcu zlapalem 2
    > kapcie....
    >
    > Wiec nie bylo wesolo ;P

    Ale 2 zapasow i tak nie wozisz... :]

    --