  • 1. Data: 2010-07-06 10:55:30
    Temat: hdmi, dvi, projektor
    Od: m <f...@f...pl>

    witam,
    zamierzam kupic projektor wyposazony w wejscie hdmi 1.3.
    Posiadam karte nvidia ge force z serii 8 z wyjsciem dvi. Mam kabel
    dvi->hdmi. Nie wiem jak z tymi wersjami hdmi jest. W karcie graficznej
    mam dvi czy ta karta poradzi sobie z przesylaniem w standardzie hdmi
    1.3?

  • 2. Data: 2010-07-06 11:52:34
    Temat: Re: hdmi, dvi, projektor
    Od: ApanasBudriszko <c...@g...pl>

    W dniu 2010-07-06 12:55, m pisze:
> [...]
    > dvi->hdmi. Nie wiem jak z tymi wersjami hdmi jest. W karcie graficznej
    > mam dvi czy ta karta poradzi sobie z przesylaniem w standardzie hdmi

    HDMI 1.3 to standard, którego warunki spełnie wejście projektora ale nie
    oznacza to że nie możesz do niego podłączyć sprzętu z hdmi 1.2 - możesz
    ale nic ponad standard 1.2 nie uzyskasz na wejsciu projektora.

    spokojnie połączysz