-
21. Data: 2010-03-23 23:56:11
Temat: Re: [V-Tech] Udane czipowanie Outlandera
Od: DoQ <p...@g...com>
to pisze:
>> Uszkodzili zawur.
> Jaki znów "zawur"? ;)
No ten, gdzie trza roztworzyc jak chcem rope zalac :)
Pozdrawiam
Pawel
-
22. Data: 2010-03-24 00:00:34
Temat: Re: [V-Tech] Udane czipowanie Outlandera
Od: krzyss <krzyss@SPAM_trapkrzyss.com>
to pisze:
> Co jest złego w V-tech? Poważnie pytam, bo słyszałem wiele dobrego od
> osób, które tam robiły auta, ale też sporo złych opinii, ale bardzo
> enigmatycznych, bez żadnych konkretów.
Zlego to moge napisac o Kreatorze Mocy w Warszawie :-) poprostu
amatorska firma ktora ladnie sie reklamuje :D
-
23. Data: 2010-03-24 06:48:45
Temat: Re: [V-Tech] Udane czipowanie Outlandera
Od: "Katanka" <k...@i...pl>
DoQ wrote:
> Katanka pisze:
>>> No i dodaj też "cenę" ...
>>> Dowiemy się jaki jest stosunek JAKOŚĆ-CENA.>
>> 45 minut całośc operacji. W tym czasie siedzialem na kanapie, piłem
>> herbatkę i czytałem magazyny motoryzacyjne.
>
> A ile zainkasowali za te 45min "intensywnej pracy" ?
900zł.
--
Kacper Potocki vel Katanka
PSN: Katanka_PL | PS3 Fanboy!
www.MojeJamniki.pl | www.DogsPassion.pl
-
24. Data: 2010-03-24 06:51:13
Temat: Re: [V-Tech] Udane czipowanie Outlandera
Od: "Katanka" <k...@i...pl>
Katanka wrote:
> DoQ wrote:
>> Katanka pisze:
>>>> No i dodaj też "cenę" ...
>>>> Dowiemy się jaki jest stosunek JAKOŚĆ-CENA.>
>>> 45 minut całośc operacji. W tym czasie siedzialem na kanapie, piłem
>>> herbatkę i czytałem magazyny motoryzacyjne.
>>
>> A ile zainkasowali za te 45min "intensywnej pracy" ?
>
> 900zł.
Dodam jeszcze, że w salonie Mitsubishi sobie za to samo zawołali 3000 zł :)
--
Kacper Potocki vel Katanka
PSN: Katanka_PL | PS3 Fanboy!
www.MojeJamniki.pl | www.DogsPassion.pl
-
25. Data: 2010-03-24 07:23:09
Temat: Re: [V-Tech] Udane czipowanie Outlandera
Od: "Katanka" <k...@i...pl>
to wrote:
> Katanka wrote:
>
>> No i wróciłem z Krakowa z V-Techu. Czipowanie ojca Outlandera, który
>> nie jest już taki młody (...)
>
> A co na to ojciec Outlandera? Dobrze się czuje po czipowaniu?
Własnie był u mnie - jest bardzo zadowolony. Mówi, że dziury tak nie czuć, do
tego auto o wiele lepiej się zbiera i wreszcie może bezpiecznie wyprzedzać. to
ciężka krowa jest (2 tony). To juz 4 autko zrobione w V-techu. Dziś znajomy
będzie robił Superb dizelka (chyba ma około 180 konny silnik).
--
Kacper Potocki vel Katanka
PSN: Katanka_PL | PS3 Fanboy!
www.MojeJamniki.pl | www.DogsPassion.pl
-
26. Data: 2010-03-24 07:57:29
Temat: Re: [V-Tech] Udane czipowanie Outlandera
Od: Adam Franik <n...@p...pl>
Dnia Wed, 24 Mar 2010 07:23:09 +0100, Katanka napisał(a):
Dziś znajomy
> będzie robił Superb dizelka (chyba ma około 180 konny silnik).
Kacper, bez sensu ganiać do Krakowa, gdy pod nosem macie CompSport.
Szczególnie, jeżeli chodzi o grupę VAG.
--
pozdrawiam,
Adam F. & A3 TDI [SG][SWD]
GG#4423822
-
27. Data: 2010-03-24 07:59:12
Temat: Re: [V-Tech] Udane czipowanie Outlandera
Od: "Katanka" <k...@i...pl>
Adam Franik wrote:
> Dnia Wed, 24 Mar 2010 07:23:09 +0100, Katanka napisał(a):
>
> Dziś znajomy
>> będzie robił Superb dizelka (chyba ma około 180 konny silnik).
>
> Kacper, bez sensu ganiać do Krakowa, gdy pod nosem macie CompSport.
> Szczególnie, jeżeli chodzi o grupę VAG.
Ale mam zaufanie do V-Techa i wolę im dać zarobić :)
--
Kacper Potocki vel Katanka
PSN: Katanka_PL | PS3 Fanboy!
www.MojeJamniki.pl | www.DogsPassion.pl
-
28. Data: 2010-03-24 08:38:56
Temat: Re: [V-Tech] Udane czipowanie Outlandera
Od: Arek M <a...@g...pl>
> Najpierw speawdzaliśmy moc fabryczną i po dwóch przebiegach wyszło, że
> ojciec trafił na bardzo dobrą jednostkę, gdyż dysponuje mocą aż 153
> koników oraz 364 nM. Tuner powiedział, że "robił" 134 takie silniki do
> tej pory i jest to jeden z najmocniejszych, jakie miał okazję testować.
A teraz porównaj wynik fabryczny forda do vw/mitsu :)
190 zamiast 220 (dobrze pamietam?) vs 153 zamiast 140 ...
Nie lubie ani vw ani forda, ale jednak cos w tej 'solidnosci' vw a
'tandeciarstwie' forda jest ...
--
PozdrawiAM!
WRX/240KM
-
29. Data: 2010-03-24 08:59:30
Temat: Re: [V-Tech] Udane czipowanie Outlandera
Od: "Jurand" <j...@i...pl>
Użytkownik "Arek M" <a...@g...pl> napisał w wiadomości
news:hocfij$dun$1@inews.gazeta.pl...
>
>> Najpierw speawdzaliśmy moc fabryczną i po dwóch przebiegach wyszło, że
>> ojciec trafił na bardzo dobrą jednostkę, gdyż dysponuje mocą aż 153
>> koników oraz 364 nM. Tuner powiedział, że "robił" 134 takie silniki do
>> tej pory i jest to jeden z najmocniejszych, jakie miał okazję testować.
>
>
> A teraz porównaj wynik fabryczny forda do vw/mitsu :)
> 190 zamiast 220 (dobrze pamietam?) vs 153 zamiast 140 ...
> Nie lubie ani vw ani forda, ale jednak cos w tej 'solidnosci' vw a
> 'tandeciarstwie' forda jest ...
Zwłaszcza, że ten Ford ma silnik Volvo.
Jurand.
-
30. Data: 2010-03-24 09:03:34
Temat: Re: [V-Tech] Udane czipowanie Outlandera
Od: "Katanka" <k...@i...pl>
Arek M wrote:
>> Najpierw speawdzaliśmy moc fabryczną i po dwóch przebiegach wyszło,
>> że ojciec trafił na bardzo dobrą jednostkę, gdyż dysponuje mocą aż
>> 153 koników oraz 364 nM. Tuner powiedział, że "robił" 134 takie
>> silniki do tej pory i jest to jeden z najmocniejszych, jakie miał
>> okazję testować.
>
>
> A teraz porównaj wynik fabryczny forda do vw/mitsu :)
> 190 zamiast 220 (dobrze pamietam?) vs 153 zamiast 140 ...
> Nie lubie ani vw ani forda, ale jednak cos w tej 'solidnosci' vw a
> 'tandeciarstwie' forda jest ...
To nie tak :) Jak weźmiesz fordowski silnik dizla to niemal każdy ma na hamowni
większa moc niz katalogowo podają. To ten cholerny volvowski silnik 2.5T tylko
tak ma :)
No i nie 190, tylko 203 :)
--
Kacper Potocki vel Katanka
PSN: Katanka_PL | PS3 Fanboy!
www.MojeJamniki.pl | www.DogsPassion.pl