  • 1. Data: 2010-03-23 19:57:20
    Temat: Jazda na flaku
    Od: "posh" <p...@o...pl>

    Witam,
    Ostatnio przejechałem nieświadomie około 3 km na flaku. Wiem, że pewnie
    zastanawiacie się jak można aż tyle przejechać na flaku... no cóż, można.
    Opona z zewnątrz nie jest pocięta, jednak gdy w wulkanizacji zdjęli ją z
    felgi to od środka na jednym boku pocięło gumę aż do materiału.
    Nie wiem co to oznacza, czy można na takim czymś jeździć, czy lepiej ją
    wymienić.

    Dziękuję za porady.

  • 2. Data: 2010-03-23 20:20:33
    Temat: Re: Jazda na flaku
    Od: Stefan <s...@c...wp.pl>

    posh pisze:
> [...]
    > felgi to od środka na jednym boku pocięło gumę aż do materiału.
    > Nie wiem co to oznacza, czy można na takim czymś jeździć, czy lepiej ją

    Sklej kropelka, popraw scotch tape, a do srodka nie pompuj powietrza
    tylko napchaj szmat i mozesz jezdzic.

    A tak serio, to jakiej odpowiedzi sie spodziewasz?

  • 3. Data: 2010-03-23 20:23:32
    Od: "posh" <p...@o...pl>

    na pytanie spodziewam się przede wszystkim odpowiedzi pozbawionej ironii, a
    nie pytania.

  • 4. Data: 2010-03-23 20:30:04
    Od: "Marcin" <s...@t...pl>

    Użytkownik "posh" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
    > na pytanie spodziewam się przede wszystkim odpowiedzi pozbawionej ironii,
    > a nie pytania.

    wymiana opony !!!

  • 5. Data: 2010-03-23 20:30:05
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    posh w <news:hob4fq$6hk$1@news.onet.pl>:

    > na pytanie spodziewam się przede wszystkim odpowiedzi pozbawionej ironii, a
    > nie pytania.

    Wskażesz, w którym miejscu zadałeś pytanie?

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 6. Data: 2010-03-23 20:33:31
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    posh pisze:
> [...]
    > felgi to od środka na jednym boku pocięło gumę aż do materiału.
    > Nie wiem co to oznacza, czy można na takim czymś jeździć, czy lepiej ją

    Należy ją wymienić.
    I pewnie drugą do pary na tej osi również - żeby były równo zużyte.

  • 7. Data: 2010-03-23 20:41:41
    Od: "posh" <p...@o...pl>

    Dziękuję za rzeczową odpowiedź.

  • 8. Data: 2010-03-23 20:44:21
    Od: "posh" <p...@o...pl>

    > Wskażesz, w którym miejscu zadałeś pytanie?

    No cóż, skoro sam nie wyczułeś tematu postu to nie ma sensu abym Ci
    wskazywał pytanie - cenię porady ludzi inteligentnych.

  • 9. Data: 2010-03-23 20:56:31
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    posh w <news:hob5mr$aqf$1@news.onet.pl>:

    > No cóż, skoro sam nie wyczułeś tematu postu to nie ma sensu abym Ci
    > wskazywał pytanie - cenię porady ludzi inteligentnych

    No cóż, skoro oczekujesz porad w kwestiach tak podstawowych, to raczej nie
    jesteś zbyt rozgarnięty.

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 10. Data: 2010-03-23 21:14:18
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:hob4fq$6hk$1@news.onet.pl posh <p...@o...pl> pisze:

    > na pytanie spodziewam się przede wszystkim odpowiedzi pozbawionej
    > ironii, a nie pytania.

    Nie zadałeś żadnego pytania.
    Czego się spodziewasz nie musi nikogo obchodzić.
    Ciesz się z każdego odzewu, bo treśc twojego postu nie daje ci powodu do
    zadowolenia z siebie.

    --
    Jotte