  • 11. Data: 2010-03-23 22:36:43
    Temat: Re: [V-Tech] Udane czipowanie Outlandera
    Od: "Katanka" <k...@i...pl>

    "Rafał \"SP\" Gil" wrote:

    > Taaaa ... Pan będzie zadowolony, pani będzie zadowolona, ja będę
    > zadowolony ... wszyscy będą zadowoleni ...
    >
    > Odpowiedz mi tylko na pytanie, ile dokładnie to było "szybko"
    > ... wówczas może więcej osób się pośmieje ...
    >
    > No i dodaj też "cenę" ...
    >
    > Dowiemy się jaki jest stosunek JAKOŚĆ-CENA.

    45 minut całośc operacji. W tym czasie siedzialem na kanapie, piłem herbatkę i
    czytałem magazyny motoryzacyjne.

    --
    Kacper Potocki vel Katanka
    PSN: Katanka_PL | PS3 Fanboy!

  • 12. Data: 2010-03-23 23:01:37
    Od: DoQ <p...@g...com>

    Katanka pisze:
    > 45 minut całośc operacji. W tym czasie siedzialem na kanapie, piłem
    > herbatkę i czytałem magazyny motoryzacyjne.

    A ile zainkasowali za te 45min "intensywnej pracy" ?

    Pozdrawiam
    Pawel

  • 13. Data: 2010-03-23 23:07:10
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2010-03-23 23:01, DoQ pisze:

    > A ile zainkasowali za te 45min "intensywnej pracy" ?

    Taki dowcip był ... kończył się cudownym "WYSŁUCHAJ NAS PANIE !"

    Pozwolę sobie zacytować:

    > W jednym z reakcyjnych domów była papuga, która ciągle powtarzała:
    > "Precz ze Stalinem!" Usłyszał to UB-ek - papuga i jej właściciele stanęli przed
    sądem. Lecz w dniu rozprawy papugę wymieniono na inną u księdza. W trakcie
    przesłuchania, mimo nalegań sądu, ptak uparcie milczy. Sędzia, by skłonić jednak
    papugę do mówienia, sam powtarza: "Precz ze Stalinem".
    > Bez skutku. Wreszcie zaproponował, by wszyscy zebrani w sali rozpraw krzyknęli:
    "Precz ze Stalinem".
    > Po tym okrzyku papuga zareagowała:
    > - Wysłuchaj nas Panie!

    Pojęcia nie mam, dlaczego mi się skojarzył ;>

    6008

  • 14. Data: 2010-03-23 23:25:36
    Od: DoQ <p...@g...com>

    Rafał "SP" Gil pisze:

    > Taki dowcip był ... kończył się cudownym "WYSŁUCHAJ NAS PANIE !"

    > Pozwolę sobie zacytować:
    > Pojęcia nie mam, dlaczego mi się skojarzył ;>

    Kurwa, WYSLUCHAJ NAS PANIE wypada jak sie spierdoli komunikacja z
    kalkulatorem wtrysku - wtedy klient po trzeciej kawie i czwartym
    plejboju z poczekalni zaczyna sie niepokoic i pyta "ile to jeszcze
    potrwa? czy mam juz trzysta kuni???" :))

    Pozdrawiam
    Pawel

  • 15. Data: 2010-03-23 23:29:44
    Od: DoQ <p...@g...com>

    to pisze:

    > Co jest złego w V-tech? Poważnie pytam, bo słyszałem wiele dobrego od
    > osób, które tam robiły auta, ale też sporo złych opinii, ale bardzo
    > enigmatycznych, bez żadnych konkretów.

    Uszkodzili zawur.

    Pozdrawiam
    Pawel

  • 16. Data: 2010-03-23 23:31:41
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2010-03-23 23:29, DoQ pisze:

    > Uszkodzili zawur.

    Prowadzisz działalność gospodarczą ?

    Jeśli tak - wystawiaj fakturę za czyszczenie monitora ;>

    6008

  • 17. Data: 2010-03-23 23:33:42
    Od: DoQ <p...@g...com>

    Rafał "SP" Gil pisze:

    > Prowadzisz działalność gospodarczą ?
    > Jeśli tak - wystawiaj fakturę za czyszczenie monitora ;>

    Niestety byla przygoda z karta podatkowa, ktora kosztowala mnie 10k z
    odsetkami na rzecz państwa ;-)

    Pozdrawiam
    Pawel

  • 18. Data: 2010-03-23 23:34:38
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2010-03-23 23:33, DoQ pisze:

    > Niestety byla przygoda z karta podatkowa, ktora kosztowala mnie 10k z
    > odsetkami na rzecz państwa ;-)

    Co robić ... robisz za darmo ;>
    Dorzuć gratis holenderski gaz do diesla.

    6008

  • 19. Data: 2010-03-23 23:36:00
    Od: DoQ <p...@g...com>

    Rafał "SP" Gil pisze:

    > Co robić ... robisz za darmo ;>
    > Dorzuć gratis holenderski gaz do diesla.

    Gaz sie skonczyl, ale moge Ci za darmo poluzowac panewke mimosrodowa :)

    Pozdrawiam
    Pawel

  • 20. Data: 2010-03-23 23:53:38
    Od: to <t...@a...xyz>