  • 51. Data: 2010-03-28 23:13:11
    Temat: Re: [V-Tech] Udane czipowanie Outlandera
    Od: "Tomi" <t...@t...pl>

    Użytkownik ".Peeter" <p...@n...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:hooboa$je4$1@inews.gazeta.pl...

    > Wpadnij do 3miasta, pokażę Ci jak jeździ takie zachipowane 1.9 TDI.
    >
    > Pozdrawiam
    > .Peeter

    A gdzie chipowałeś i za ile ? Katanka pisze coś o ~900zł. Na stronach
    v-techu raczej ceny srednio 1500-2500. Może miał jakąś super promocję czy
    inny układ...

  • 52. Data: 2010-03-29 06:46:15
    Od: "Katanka" <k...@i...pl>

    Tomi wrote:
> [...]
    >
    > A gdzie chipowałeś i za ile ? Katanka pisze coś o ~900zł. Na stronach
    > v-techu raczej ceny srednio 1500-2500. Może miał jakąś super promocję

    Inny układ :) Wpadnij do mnie (Bielsko-Biała), to dostaniesz taką cenę.

    --
    Kacper Potocki vel Katanka
    PSN: Katanka_PL | PS3 Fanboy!

  • 53. Data: 2010-03-29 11:05:31
    Od: omega_fan <o...@n...org>

    Tomi wrote:
    > U?ytkownik ".Peeter" <p...@n...gazeta.pl> napisa? w wiadomo?ci

    > A gdzie chipowa?e? i za ile ? Katanka pisze co? o ~900z?. Na stronach
    > v-techu raczej ceny srednio 1500-2500. Mo?e mia? jak?? super promocje czy
    > inny uk?ad...

    To, co piszą na stronach a ceny 'transakcyjne' to 2 rozne bajki.
    V-tech nie jest tu wyjatkiem.

  • 54. Data: 2010-03-29 11:37:48
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Tomi" <t...@t...pl> wrote in message

    > Użytkownik "Krzysiek Kielczewski" <k...@g...com> napisał
    > w wiadomości news:slrnhqs9tp.m13.krzysiek.kielczewski@krzyk.sail-
    ho.pl...

    > No tak :) - z 2 na 3 to cała klasa wielkości - jakby Ci ktoś do 200 koni
    > dołożyl jeszcze 100 :) A tu się rozchodzi o ~ 25.

    Magiczne slowa - przebieg mocy i momentu w funkcji obrotow.

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 55. Data: 2010-03-29 14:25:16
    Od: ".Peeter" <p...@n...gazeta.pl>

    "Tomi" wrote:
    > A gdzie chipowałeś i za ile ?

    www.tune-up.pl - klasa sama w sobie, cena jest zależna od auta
    i co za tym idzie ilości pracy, którą trzeba w to włożyć. Mnie taka
    zabawa kosztowała 1200zł i nie żałuję żadnej złotówki wydanej
    na ten zabieg.

    Pozdrawiam
    .Peeter

  • 56. Data: 2010-03-31 07:28:28
    Od: "Katanka" <k...@i...pl>

    Tomi wrote:
> [...]
    >>

    > No tak :) - z 2 na 3 to cała klasa wielkości - jakby Ci ktoś do 200
    > koni dołożyl jeszcze 100 :) A tu się rozchodzi o ~ 25.

    No i najważniejsze - cały bak wyjeżdżony przez tę sama soobę, taką sama
    charakterystyką jazdy (głównie tempomat) i spalanie o niemal 1 literek mniejsze.
    głównie ma podobno znaczenie na tempomacie kiedy jeździ się w terenie górzystym.