-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
-for-mail
From: "Jurand" <j...@i...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: [V-Tech] Udane czipowanie Outlandera
Date: Wed, 24 Mar 2010 08:59:30 +0100
Organization: http://onet.pl
Lines: 19
Message-ID: <hocgoc$52j$1@news.onet.pl>
References: <hob80v$qpm$1@inews.gazeta.pl> <hocfij$dun$1@inews.gazeta.pl>
NNTP-Posting-Host: nat3-21.ghnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1269417548 5203 91.150.222.21 (24 Mar 2010 07:59:08 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Wed, 24 Mar 2010 07:59:08 +0000 (UTC)
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5843
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5579
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2266855
[ ukryj nagłówki ]
Użytkownik "Arek M" <a...@g...pl> napisał w wiadomości
news:hocfij$dun$1@inews.gazeta.pl...
>
>> Najpierw speawdzaliśmy moc fabryczną i po dwóch przebiegach wyszło, że
>> ojciec trafił na bardzo dobrą jednostkę, gdyż dysponuje mocą aż 153
>> koników oraz 364 nM. Tuner powiedział, że "robił" 134 takie silniki do
>> tej pory i jest to jeden z najmocniejszych, jakie miał okazję testować.
>
>
> A teraz porównaj wynik fabryczny forda do vw/mitsu :)
> 190 zamiast 220 (dobrze pamietam?) vs 153 zamiast 140 ...
> Nie lubie ani vw ani forda, ale jednak cos w tej 'solidnosci' vw a
> 'tandeciarstwie' forda jest ...
Zwłaszcza, że ten Ford ma silnik Volvo.
Jurand.
Następne wpisy z tego wątku
- 24.03.10 09:03 Katanka
- 24.03.10 09:11 Katanka
- 24.03.10 09:47 Robert_J
- 24.03.10 10:01 Katanka
- 24.03.10 15:46 jerzu
- 24.03.10 15:48 jerzu
- 24.03.10 16:02 glang
- 24.03.10 16:39 Marcin \"Kenickie\" Mydlak
- 24.03.10 18:26 Katanka
- 24.03.10 19:45 Bydlę
- 24.03.10 20:48 Katanka
- 24.03.10 21:51 omega_fan
- 25.03.10 07:29 Katanka
- 25.03.10 20:40 .Peeter
- 27.03.10 15:46 Tomi
Najnowsze wątki z tej grupy
- SAMOCHODY ELEKTRYCZNE: EKOLOGICZNA HIPOKRYZJA CZY EKONOMICZNA GŁUPOTA? | GOSPODARCZE ZERO #21
- Baterie litowe, takie bezpieczne :(
- ładny dzień na cabrio
- chcę od życia czegoś więcej
- zajebał w mur
- Skandal, Emil Rau parkuje pod hipermarketem bez biletu
- o mały włos
- Szuru na uniwersytecie jagielońskim
- skup katalizatorów
- Polska to nadal złodziejski kraj?
- Motodziennik #281 Tesla z VANEM? A Volkswagen inwestuje w silniki spalinowe.
- Jest tu jeszcze CWANIAK?
- czyszczenie Cepiku
- szukanie żony
- Kamera - co obecnie tanie i dobre?
Najnowsze wątki
- 2024-06-27 SAMOCHODY ELEKTRYCZNE: EKOLOGICZNA HIPOKRYZJA CZY EKONOMICZNA GŁUPOTA? | GOSPODARCZE ZERO #21
- 2024-06-27 Głośnik piezoelektryczny
- 2024-06-23 Mala autonomiczna kamera monitoringu
- 2024-06-26 czas na emeryturę i EB
- 2024-06-26 Wyjścia video kart graficznych (NVIDIA)
- 2024-06-27 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-06-27 Bażanowice => Expert Migration Architect (Azure) <=
- 2024-06-27 Ulm => IT Netzwerktechniker (m/w/d) <=
- 2024-06-27 Warszawa => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-06-27 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-06-26 Kraków => International freight forwarder <=
- 2024-06-26 Częstochowa => Marketing Specialist (E-Commerce) <=
- 2024-06-26 Warszawa => Fullstack Java Developer <=
- 2024-06-26 Warszawa => React Native Developer <=
- 2024-06-26 Rzeszów => Frontend Developer (React) <=