  • 11. Data: 2011-05-03 17:03:36
    Temat: Re: Uwaga -- rozdaję pieniądze, ktore daje mi Era!
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-05-03 18:15, niusy.pl pisze:
    > Użytkownik "Artur Maśląg" <f...@p...com>

    > Typowe oszustwo. Przecież nie powie/napisze, że chce Cię oszukać tylko
    > zmanipuluje tak, by wprowadzić w błąd.

    Wystarczy czytać, a nie powoływać się na oszustwo oraz powoływać się
    na notariusza - ten by pewnie przeczytał i zrozumiał...

    > Umowa nazwana

    LOL - umowa nazwana nic nie mówi o dodatkach.

  • 12. Data: 2011-05-03 17:44:45
    Od: z <z...@g...pl>

    Artur Maśląg pisze:

    > Wystarczy czytać, a nie powoływać się na oszustwo oraz powoływać się
    > na notariusza - ten by pewnie przeczytał i zrozumiał...

    Wystarczy przeczytać ze zrozumieniem to:

    "Art. 286 Kodeksu Karnego
    § 1. Kto, w celu osiągnięcia korzyści majątkowej, doprowadza inną osobę
    do niekorzystnego rozporządzenia własnym lub
    cudzym mieniem za pomocą wprowadzenia jej w błąd albo wyzyskania błędu
    lub niezdolności do należytego pojmowania
    przedsiębranego działania, podlega karze pozbawienia wolności od 6
    miesięcy do lat 8.
    "
    Jeśli dalej nie rozumiesz to wspomóż się prawnikiem-notariuszem :-)

  • 13. Data: 2011-05-03 18:12:51
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-05-03 19:44, z pisze:

> [...]
    > miesięcy do lat 8.
    > "
    > Jeśli dalej nie rozumiesz to wspomóż się prawnikiem-notariuszem :-)

    Zdaje się, że źle zaadresowałeś swój apel...

  • 14. Data: 2011-05-03 18:44:38
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 3 May 2011 04:17:43 +0200, Eneuel Leszek Ciszewski wrote:
    >"atm" ipn2kd$k1e$...@n...onet.pl
    >
    >Zamierzam przenieść się do mBanku.
    >Wprawdzie to podoperator (chyba Ery) ale zawsze łatwiej
    >z bankiem niż z Erą. :) Poza tym, że łatwiej -- także
    >znacznie taniej.

    Ale tylko przez dwa miesiace, a potem nie wiadomo.

    >BREBankowi (mBankowi) Era raczej ;) nie podskoczy. :)

    Oj, nie bylbym taki pewny. PTK tez wielka firma.
    Wezmie kredyt, odmowi splaty i bedzie sie 10 lat procesowac az bank
    padnie :-)

    A strony zadowolonych inaczej klientow mbanku to sobie znajdziesz :-)

    J.

  • 15. Data: 2011-05-03 21:46:35
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 03 May 2011 19:44:45 +0200, z wrote:

> [...]
    >miesięcy do lat 8.
    >Jeśli dalej nie rozumiesz to wspomóż się prawnikiem-notariuszem :-)

    No ale co - wszystkie loterie zamknac, Totka , ZUS i polowe bankow ?
    :-)

    J.

  • 16. Data: 2011-05-03 23:52:13
    Temat: Re: Uwaga -- rozdaję pienišdze, ktore daje mi Era!
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "J.F." q...@4...com

    > Ale tylko przez dwa miesiace, a potem nie wiadomo.

    TZN.? Dlaczego tylko przez dwa miesiące?

    > Oj, nie bylbym taki pewny. PTK tez wielka firma.
    > Wezmie kredyt, odmowi splaty i bedzie sie 10 lat
    > procesowac az bank padnie :-)

    > A strony zadowolonych inaczej klientow mbanku to sobie znajdziesz :-)

    Jestem zadowolony usługami świadczonymi przez mBank.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 17. Data: 2011-05-04 00:02:20
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Artur Maśląg" ipp9lj$v6v$...@m...internetia.pl

    > Choćby to, że piszesz od rzeczy (to akurat dość typowe), a do tego
    > nie trzymasz się faktów. Nie napisali, że masz do odbioru
    > 80000 (a, że w finale czeka taka wygrana) do tego jasno podano
    > organizatora konkursu "Avantis SA".

    Jesteś jasnowidzem czy ukradłeś mi telefon?

    > Daruj,

    Nie daruję. :)

    > ale one mnie nie interesują.

    Powinienem był domyślić się -- jesteś jasnowidzem i poznałeś
    odpowiedź na interesujące Cię pytanie, zanim odpisałem...
    Więc po co ja liczyłem te tabletki?!

    > Choćby do tego, by móc się skupić na treści, którą przeczytałeś?

    Treści czego? Żołądka? :) Nie czytam ani treści Twojego żołądka,
    ani treści Twojej kupy -- nie jestem zainteresowany tymi treściami. :)
    Sam sobie je czytaj, beze mnie. :)

    > Nie mam pojęcia co zamawiałeś i jakie punktu w umowie zaakceptowałeś.

    Jakie punktum? :) Hm... ;)

    > Widzę, że stan się pogarsza.

    Stan czego?

    > No, no, a ta loteria, o której pisałeś to nie jest praca? Też rzeczony
    > notariusz to też nie jest praca? Świadczenie usług telekomunikacyjnych
    > też się odbywa za darmo?

    Czyli jednak z Ery trzeba uciekać... :)
    Za jakiś czas Era zapyta:

    -- a okradanie skarbonek kościelnych to nie praca? :)

    > Aha - mam rozumieć, że zostałem obrońcą naciągaczy i do tego jestem przez nich
    dotowany?

    IMO zrozumiałeś poprawnie -- jesteś obrońcą i liczysz na dotacje z mojej strony. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 18. Data: 2011-05-04 00:05:27
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Artur Maśląg" ipph2v$a7m$...@m...internetia.pl

    > Zdaje się, że źle zaadresowałeś swój apel...

    Masz rację -- to Ci się jedynie/tylko zdaje. ;)
    On zaś dobrze zaadresował. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 19. Data: 2011-05-04 00:09:30
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "SDD" ipp9kk$q69$...@n...onet.pl

    > Przy takiej ilosci lekow to jak z Twoja zdolnoscia do czynnosci prawnych? ;)

    Powiadasz że te rezerwy są za małe?
    Nie jest źle... Po co robić niepotrzebne zapasy?

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 20. Data: 2011-05-04 06:51:34
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    > "Artur Maśląg" ipp9lj$v6v$...@m...internetia.pl

    > Jesteś jasnowidzem czy ukradłeś mi telefon?

    Podwójne pudło.

    (...)

    > IMO zrozumiałeś poprawnie -- jesteś obrońcą i liczysz na dotacje z mojej
    > strony. :)

    Podwójne pudło po raz kolejny.