  • 51. Data: 2011-05-09 07:17:47
    Temat: Re: Uwaga -- rozdaję pienišdze, ktore daje mi Era!
    Od: z <z...@g...pl>

    Artur Maśląg pisze:
    > Ja nie mam z tym problemów, a Ty nawet nie masz
    > pojęcia co było dokładnie napisane w tym sms-ie, ale
    > będziesz bezmyślnie przeklejał fragment Kodeksu Karnego.
    > Na zdrowie.

    Nie będziemy się tu grzebać w archiwum grupy.
    Wszystkie te konkursy są skonstruowane na tej samej zasadzie.
    To już kwestia sądu któremu w jakiem wysokości naciągaczowi wymierzyć
    karę. Paragraf jest jaki jest. Jest dość szeroko napisany. Dobrze to czy
    źle to już temat na inną dyskusję. Jest takie prawo i trzeba go
    stosować. Żadne "odkrywanie ameryki".
    Niech się w narodzie utrwala wiedza że naciąganie jest karalne bo jak na
    razie olewanie tego tylko rozbestwia naciągaczy i posuwają się do coraz
    bardziej bezczelnych zagrywek.

    Nie podoba Ci się opiekuńcze państwo? ;-)

  • 52. Data: 2011-05-12 00:44:35
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "z" iq84et$m3m$...@i...gazeta.pl

> [...]
    > jest karalne bo jak na razie olewanie tego tylko rozbestwia
    > naciągaczy i posuwają się do coraz bardziej bezczelnych zagrywek.

    Dokładnie tak. :)

    "Eneuel Leszek Ciszewski" iqevdo$hvm$...@i...gazeta.pl

    ttp://www.komputerswiat.pl/blogi/blog-redakcyjny/201
    1/01/pusty-sms-pusta-kieszen.aspx?utm_campaign=newsl
    etter&utm_source=newsletter&utm_medium=mail&utm_cont
    ent=editor_memo

    http://www.komputerswiat.pl/blogi/blog-redakcyjny/20
    11/05/uke-koniec-kantow-przy-stole.aspx?utm_campaign

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'