  • 1. Data: 2011-05-01 19:32:30
    Temat: Skype na Nokia 5630
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    Patrzę na listę telefonów symbianowych wspieranych przez Skype:
    https://support.skype.com/en-us/faq/FA10385/Which-ha
    ndsets-are-supported-with-Skype-for-Symbian
    i ku mojemu zaskoczeniu widzę długą listę telefonów ale nie widzę
    modelu 5630. Czy to jakaś pomyłka czy jest jakiś powód dla którego
    5630 nie działa ze Skype a na przykład 5530, który nawet nie ma 3G,
    miałby ze Skype działać?

  • 2. Data: 2011-05-02 13:04:32
    Temat: Re: Skype na Nokia 5630
    Od: ALEX <c...@g...pl>

    W dniu N 1 05 2011 21:32, Pszemol pisze:
> [...]
    > modelu 5630. Czy to jakaś pomyłka czy jest jakiś powód dla którego
    > 5630 nie działa ze Skype a na przykład 5530, który nawet nie ma 3G,

    Symbian 3rd edition vs 5th edition?
    BTW szukałeś w OviMarkecie?

    --
    ALEX CloneTrooper Pod Cusimą flota japońska nie tylko zatopiła flotę
    rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy :-D

  • 3. Data: 2011-05-02 22:57:50
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "ALEX" <c...@g...pl> wrote in message
    ndsets-are-supported-with-Skype-for-Symbian

    > Symbian 3rd edition vs 5th edition?

    Czy odwiedziłeś ich stronę www do której linka podałem?

    > BTW szukałeś w OviMarkecie?

    Nie, nie szukałem.
    Nie mam tego telefonu jeszcze, dopiero rozważam zakup.
    Czy Ty możesz poszukać?

  • 4. Data: 2011-05-03 04:33:20
    Od: ALEX <c...@g...pl>

    W dniu Wt 3 05 2011 0:57, Pszemol pisze:

    ndsets-are-supported-with-Skype-for-Symbian

    > Czy odwiedziłeś ich stronę www do której linka podałem?

    Owszem, widzę że źle celowałem.

    > Nie, nie szukałem.
    > Nie mam tego telefonu jeszcze, dopiero rozważam zakup.
    > Czy Ty możesz poszukać?

    Ale ja mam symbiana ^3. Jak niby mam Ci poszukać wersji dla s60?

  • 5. Data: 2011-05-03 12:32:18
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    Czy ktoś mający telefon nokii 5630 zechciałby sprawdzić
    czy można na nim uruchomić Skype? Wielkie dzięki!

  • 6. Data: 2011-05-03 12:56:30
    Od: ALEX <c...@g...pl>

    W dniu Wt 3 05 2011 6:33, ALEX pisze:

    > Owszem, widzę że źle celowałem.

    Właśnie sprawdziłem i ta lista jest niekompletna. C6 (s60 5th edition)
    jak najbardziej ma skype, acz na tej liście go nie ma. Myślę że
    problemem nie jest konkretny model Nokii, ale model Symbiana. Na Twoim
    miejscu bym się nie zastanawiał.

  • 7. Data: 2011-05-04 15:10:17
    Od: j...@o...eu

    > Czy ktoś mający telefon nokii 5630 zechciałby sprawdzić

    > czy można na nim uruchomić Skype? Wielkie dzięki!

    Mnie się nie udało :/

    --
    Kuba

  • 8. Data: 2011-05-04 15:59:56
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    <j...@o...eu> wrote in message

    > Mnie się nie udało :/

    A wiesz może czemu nie?
    Inny niż wymagany system operacyjny?
    Załadowałeś wcześniej "feature packs" 2 i 3?

  • 9. Data: 2011-05-04 19:33:32
    Od: j...@o...eu

    > <j...@o...eu> wrote in message

    [...]

    > A wiesz może czemu nie?

    zmobilizowałeś mnie :)

    > Inny niż wymagany system operacyjny?

    > Załadowałeś wcześniej "feature packs" 2 i 3?

    jak załadowałem ? z tego co wiem jest to wersja systemu Symbian, więc albo się
    go ma albo nie.

    Nokia 5630 to S60 3rd Edition, Feature Pack 2

    strona www.skype.com/m/ raportuje na w/w telefonie że jest niekompatybilny

    znaleziona na szybko instalka 'Skype_S60_3_X_v_1_0_2.sis' instaluje się na
    telefonie i wydaje się działać prawidłowo, znaczy da się porozmawiać

    teraz trzeba by dotrzeć do najnowszej wersj Skype dla Symbiana, tj 1.5

    Kuba

  • 10. Data: 2011-07-02 21:43:54
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    Użytkownik <j...@o...eu> napisał w wiadomości

> [...]
    > telefonie i wydaje się działać prawidłowo, znaczy da się porozmawiać
    >
    > teraz trzeba by dotrzeć do najnowszej wersj Skype dla Symbiana, tj 1.5

    Tu coś jest:
    http://skype.en.softonic.com/symbian

    Niestety zainstalowane na mojej Nokii 5630 nie łączy się nawet z Echem.
    Program ogólnie działa, pokazuje profil, ustawienia, kontakty ale się nie
    łączy.

    Ale na pocieszenie powiem, że działa na tej Nokii 5630 program Fring
    z usługą Fring-Out, fajny VoIP połączony z klientem Twittera, chatem
    MSN, ICQ, dowolnym klientem SIP, komunikatorem Yahoo i AIM...