  • 11. Data: 2010-09-08 16:42:43
    Temat: Re: Uwaga przy przechodzeniu na nowa oferte bonusowa w Play
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-09-08 17:25, Kotlet Mielony pisze:

    > a przy przenoszeniu numeru tez trzeba placic za starter ?

    Do gg air? 1,22zł.

    --
    Liwiusz

  • 12. Data: 2010-09-08 16:54:55
    Od: Kotlet Mielony <m...@m...mail>

    W dniu 2010-09-08 18:42, Liwiusz pisze:

    > Do gg air? 1,22zł.

    co sie otrzymuje za przeniesienie? Czy mozna play fresh przeniesc ?

    --
    http://program.do.wystawiania.faktur.dumpingowiec.pl
    / - rewelacja !

  • 13. Data: 2010-09-08 17:25:43
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-09-08 18:54, Kotlet Mielony pisze:

    > co sie otrzymuje za przeniesienie? Czy mozna play fresh przeniesc ?

    Za przeniesienie otrzymałem starter z 5zł bodajże, obecnie do 12
    kolejnych doładowań dodają 30%. Z fresha można przenieść.

    --
    Liwiusz

  • 14. Data: 2010-09-08 20:22:30
    Od: Grzexs <g...@g...pXl>

    -------- Info od <yendy> z 2010-09-08 15:58

    > Proszę powiedz dokładnie o które "opcje bonusowe" chodzi? Proszę podaj
    > ich dokładną (handlową) nazwę, a najlepiej link do plejowskiego
    > portalu.
    >
    > Bardzo dziękuję za ostrzeżenie ale proszę doprecyzuj żeby nie było
    > nieporozumień!

    Może inaczej - zostaje tylko to, co widać po wysłaniu *101#.
    --
    Grzexs

  • 15. Data: 2010-09-08 21:34:19
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 08-09-2010 o 22:22:30 Grzexs <g...@g...pxl> napisał(a):

    > -------- Info od <yendy> z 2010-09-08 15:58
    >
    > Może inaczej - zostaje tylko to, co widać po wysłaniu *101#.

    To jeszcze inaczej, zabierają wszystko to, na co ustawa zezwala ;P

    Ciekaw jestem czym to jest podyktowane. Albo chciwością, albo
    oszczędnością na systemem. Bo chyba trudnością, bo czy to aż takie trudne
    by było pociągnięcie użytkowników z całym ich bagażem
    pakietowo-promocyjnym, zresztą od strony technicznej kto wie jak to
    wszystko tam wygląda..

    Wiem, wszyscy myślą że na bank chciwością :) Ja tam nie mam zamiaru
    trzymać strony Playa, ale dla mnie ten powód to po prostu zwykła
    nielogiczność jest. Tyle łoją na rozwój, inwestycje, promocje, aby teraz
    jakimś tam kosztem PR, nachapać się na własnych tak ciężko zdobytych
    klientach tracących pakiety. Nielogiczne całkowicie.

    Ale kto wie jakie ciężkie czasy nadchodzą ;P

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

  • 16. Data: 2010-09-08 21:50:06
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Piotr M" <x...@x...xx> napisał w wiadomości
> [...]

    >jakimś tam kosztem PR, nachapać się na własnych tak ciężko zdobytych
    >klientach tracących pakiety. Nielogiczne całkowicie.

    Logiczne.
    Sporo ludzi korzystalo ze Stanu Darmiowego, doladowujac regularni ekonto,
    przez co kumulowaly sie pakiety, w pewnym momencie mogli oni doladowywac
    konto tylko na minimalne kwoty dla przedluzenia tychze pakietow i pomimo
    likwidacji stanu darmowego dzwoniliby za darmo, a strumien wplywajacej kasy
    bylby mnijszy.
    "Zdoic" tak po prostu odgornie tych pakieow by nie wypadalo, wiec
    przygotowano taka oferte, zeby ludkowie sami, na wlasne zyczenie wyzerowali
    swoje pakiety i zaczeli kumulowac bonusy "od zera", zerujac jednoczesnei
    zobowizania Playa w naturze i sila rzeczy zapewniajac intensywneijszy
    srumyczek kaski - a nuz ktos by zapomnial, ze mu sie pakiety wyzerowaly i by
    sobie dzwonil na stacjonarne po 29 gr :)

    Pozdrawiam
    SDD

  • 17. Data: 2010-09-08 22:05:40
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 08-09-2010 o 23:50:06 SDD <s...@t...pl> napisał(a):

> [...]
    > i by
    > sobie dzwonil na stacjonarne po 29 gr :)

    Normalnie straciłem wiarę w ludzi i w dobre jutro, przez Ciebie. Naprawdę
    przecież świat nie spłynął rynsztokiem, całkowicie.

    Ja tam myślę, że to dalej nielogiczne, dlaczego? Bo proporcja między
    korzyściami które wymieniłeś a pompowaniem kasy w rynek, jest IMO zbyt
    duża. Wiadomo, każdy grosz w wielkiej skali i każda taka akcja to jest
    bardzo duży zastrzyk. Myślisz, że naprawdę tak nikczemnie sobie
    wykombinowali kombinatorzy? A np z drugiej strony pchają każdemu "żywą
    gotówę" 60zł do kieszeni, kto się przeniesie. Jakieś takie skrajności dla
    mnie.

  • 18. Data: 2010-09-09 07:51:59
    Od: Ircys <i...@p...pl>

    On 8 Wrz, 02:08, "SDD" pisze...
    > Bylo wspominane mniej wiecej wewnatrz niedawnego watka, ale trzeba
    > wyeksponowac, coby inteligentni inaczej nie rozpaczali pozniej.
    > Wczytujac sie w informacje o usludze oraz regulamin mozna zauwazyc, ze
    > wlaczenie jednej lub drugiej opcji bonusowej zeruje *wszystkie* posiadane do
    > tej pory pakiety minut i/lub bajtów transmisji danych.
    > Mozna sie wladowac w niezly kanal :) - zwlaszcza jak komus znikna
    > nagromadzone "obfite" pakiety minut z 100 minut do wszystkich sieci czy z
    > uslugi "Zbieraj minuty".
    > Czyli niezla kila jednym slowem ;)

    A to nie to (de-)ko-mentował rzecznik Play:
    http://blogplay.pl/2010/08/zmiany-we-fresh/
    http://blogplay.pl/2010/08/ufff/ ?

    Ircys

  • 19. Data: 2010-09-09 09:22:28
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-09-09 00:05, Piotr M pisze:

> [...]
    > wykombinowali kombinatorzy? A np z drugiej strony pchają każdemu "żywą
    > gotówę" 60zł do kieszeni, kto się przeniesie. Jakieś takie skrajności

    Te 60zł to dla nich o wiele mniejszy koszt, jak ktoś wydzwoni w
    sieci, to praktycznie bez kosztów, jak na stacjonarne, to pewnie jakieś
    marne złotówki, a pamiętaj, że aby dostać bonus, trzeba doładować za 5zł
    minimum.

    --
    Liwiusz