  • 1. Data: 2010-09-07 00:24:02
    Temat: Tlenofon -> Play stacjonarny
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st>

    1. Czy próbował ktoś przenieść nr stacjonarny z byłego tlenofonu (obecnie
    frico-coś) do play-a stacjonarnego, jeśli tak to z jakim skutkiem?

    2. Play stacjonarny to zwykły telefon komórkowy. W jaki sposób zrobione jest
    ograniczenie zasięgu? Przypisanie do jednego bts-a, czy inne patenty? Era ma
    fajny bajer z możliwościa zmian lokalizacji raz na dobę, czyli np. jedziemy
    na wakacje, to bierzemy stacjonarny, po przyjeździe zmieniamy lokalizację na
    dany nadajnik i wszystko działa, jak jest w play?

    Sorry, że na tą listę, ale ponieważ jest to technologia gsm, to tu chyba
    jednak znajdę więcej odpowiedzi.

  • 2. Data: 2010-09-07 06:35:05
    Temat: Re: Tlenofon -> Play stacjonarny
    Od: Ryszard Ochódzki <r...@r...pl>

    W dniu 2010-09-07 02:24, Marcin Wasilewski pisze:
    > 1. Czy próbował ktoś przenieść nr stacjonarny z byłego tlenofonu
    > (obecnie frico-coś) do play-a stacjonarnego, jeśli tak to z jakim skutkiem?

    Ja osobiscie przenosilem tylko z TP.

> [...]
    > czyli np. jedziemy na wakacje, to bierzemy stacjonarny, po przyjeździe
    > zmieniamy lokalizację na dany nadajnik i wszystko działa, jak jest w play?

    Kiedys zadalem takie same pytanie na grupie. Opinie byly rozne.
    Niektorzy pisali ze do bts-a inni ze do strefy itp.
    Ja jezdze ze swoim playem domowym po duzym miescie i wiosce gdzie
    mieszkam, ktora jest oddalona o 20 km. Zasieg mam wszedzie. Dzialaja
    polaczenia przychodzace jak i wychodzace.
    Nie zrobilem okreslenia lokalizacji dzwoniac pod numer 790 313 313 wiec
    moze dlatego play nie wie gdzie powinienem byc ;-))

    > Sorry, że na tą listę, ale ponieważ jest to technologia gsm, to tu chyba
    > jednak znajdę więcej odpowiedzi.

    Pozdrawiam
    Rysiek.

  • 3. Data: 2010-09-07 06:37:32
    Od: lukket <l...@g...pl>

> [...]

    > czyli np. jedziemy na wakacje, to bierzemy stacjonarny, po przyjeździe
    > zmieniamy lokalizację na dany nadajnik i wszystko działa, jak jest w play?

    W Erze tylko w ramach jednej strefy numeracyjnej.

    pozdr
    ŁukaszT

  • 4. Data: 2010-09-07 07:25:31
    Od: ąćęłńóśźż <a...@i...pl>

    A nie ma opłaty za zmianę?

    -----

  • 5. Data: 2010-09-07 10:14:09
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "ąćęłńóśźż" <a...@i...pl> napisał w wiadomości
    >A nie ma opłaty za zmianę?

    Jest, ale wtedy z kolei tracisz swoj pierwotny numer

    Pozdrawiam
    SDD

  • 6. Data: 2010-09-07 11:12:27
    Od: lukket <l...@g...pl>

    W dniu 2010-09-07 12:14, SDD pisze:
    > Użytkownik "ąćęłńóśźż"<a...@i...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Jest, ale wtedy z kolei tracisz swoj pierwotny numer

    Precyzując: Na terenie jednej strefy numeracyjnej zmiana miejsca OIDP
    jest za darmo, za przeniesienie usługi do innej strefy możesz zapłacić,
    ale podpisujesz umowę "od nowa" i dostajesz nowy numer.

    pozdr

  • 7. Data: 2010-09-07 12:27:56
    Od: " 666" <j...@g...pl>

    Obstawiam w ciemno, że robi się to przy pomocy PŁATNEGO SMS-a, ale się nie
    upieram.

    Ciekawi mnie natomiast, czy można mieć Play stacjonarny na firmę.
    Na stronie www Play-a jest oferta jedynie dla "prywatnych".
    Przykładowo Era ma korzystniejszy abonament stacjonarny dla firm (tylko 10
    zł/mies.) niż dla prywatnych.

    Ale zapewne i w Erze i w Play jest kłopot z wysyłaniem faksów spod
    takiego "stacjonarnego".
    Wysyłanie (i przyjmowanie) faksów jest dość dobrze rozwiązane w Sferii CDMA
    (w terminalach, nie w telefonach nomadycznych).
    Uważam, że nawet dzisiaj (2010 rok) posiadanie normalnego faksu w domu jest
    bardzo wygodne.

    -----

  • 8. Data: 2010-09-07 19:13:12
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 07-09-2010 o 02:24:02 Marcin Wasilewski <j...@a...pewnie.je.st>
    napisał(a):

    > Play stacjonarny to zwykły telefon komórkowy.

    Nie, jest to zwykły telefon stacjonarny :) tylko że bez kabla.

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

  • 9. Data: 2010-09-07 20:54:56
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st>

    Użytkownik "Piotr M" <x...@x...xx> napisał w wiadomości
    > Nie, jest to zwykły telefon stacjonarny :) tylko że bez kabla.

    To spróbuj do tego "zwykłego" telefonu stacjonarnego włożyć inną kartę SIM.

  • 10. Data: 2010-09-07 21:25:13
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 07-09-2010 o 22:54:56 Marcin Wasilewski <j...@a...pewnie.je.st>
    napisał(a):

    > Użytkownik "Piotr M" <x...@x...xx> napisał w wiadomości
    >
    > To spróbuj do tego "zwykłego" telefonu stacjonarnego włożyć inną kartę
    > SIM.

    No można, a co?