  • 1. Data: 2010-09-08 00:08:21
    Temat: Uwaga przy przechodzeniu na nowa oferte bonusowa w Play
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Witam

    Bylo wspominane mniej wiecej wewnatrz niedawnego watka, ale trzeba
    wyeksponowac, coby inteligentni inaczej nie rozpaczali pozniej.
    Wczytujac sie w informacje o usludze oraz regulamin mozna zauwazyc, ze
    wlaczenie jednej lub drugiej opcji bonusowej zeruje *wszystkie* posiadane do
    tej pory pakiety minut i/lub bajtów transmisji danych.

    Mozna sie wladowac w niezly kanal :) - zwlaszcza jak komus znikna
    nagromadzone "obfite" pakiety minut z 100 minut do wszystkich sieci czy z
    uslugi "Zbieraj minuty".

    Czyli niezla kila jednym slowem ;)

    Pozdrawiam
    SDD

  • 2. Data: 2010-09-08 07:02:39
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-09-08 02:08, SDD pisze:
> [...]
    >
    > Mozna sie wladowac w niezly kanal :) - zwlaszcza jak komus znikna
    > nagromadzone "obfite" pakiety minut z 100 minut do wszystkich sieci czy z

    Dlatego też, skoro już zaczynamy "od zera", zmiany mogą zmotywować do
    nie tylko do zmiany taryfy, a ale i operatora, co odbyło się w moim
    przypadku. Okazało się, że gg air jest dla mnie lepszy.

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2010-09-08 07:30:35
    Od: amw <a...@g...com>

    On 8 Wrz, 09:02, Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:

> [...]
    > nie tylko do zmiany taryfy, a ale i operatora, co odbyło się w moim
    > przypadku. Okazało się, że gg air jest dla mnie lepszy.

    Witam
    Potwierdzam, zerują wszystkie bonusy. Dodatkowo potrafią czasowo
    wyzerować środki na koncie (w czasie przenoszenia taryfy). W moim
    wypadku trwało to około 5 godzin (po zauważeniu oczywiście). Nie szło
    się dodzwonić czy wysłać smsa. A dwa/trzy dni po włączeniu nowej
    taryfy (darmowe rozmowy i smsy w Play) zakupiłem pakiet Play Online w
    telefonie 500 MB i zdążyłem używać przez 2 dni, bo megabajty ulotniły
    się w siną dal. Udało mi się wytracić około 30 MB.
    Reklamacja złożona w BOS, mam czekać na pisemną odpowiedź.
    Drugi raz już nie odważyłem się zakupić pakietu i neta mam w Orange
    Free na kartę. Gdzieś w necie przeczytałem, że przejście może trwać 7
    (SIEDEM) dni. Porażka.

    Artur

  • 4. Data: 2010-09-08 08:28:39
    Od: Paweł Gąska <c...@o...pl>

    Witam,

    W odpowiedzi na maila od Liwiusz
    z dnia: 2010-09-08 09:02:

    > Dlatego też, skoro już zaczynamy "od zera", zmiany mogą zmotywować do
    > nie tylko do zmiany taryfy, a ale i operatora, co odbyło się w moim
    > przypadku. Okazało się, że gg air jest dla mnie lepszy.
    i udało Ci się migrować krócej niż w dwa tygodnie? 8-0
    poza tym niewielu ludzi wie, że net w GaduAIR jest limitowany do 1Mbps :]

    Paweł

  • 5. Data: 2010-09-08 08:35:54
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-09-08 10:28, Paweł Gąska pisze:

    > i udało Ci się migrować krócej niż w dwa tygodnie? 8-0

    Opisywany szeroko problem niemożności dodzwonienia się na
    przeniesiony numer wystąpił i u mnie - przez półtorej doby.

    > poza tym niewielu ludzi wie, że net w GaduAIR jest limitowany do 1Mbps :]

    Tu też opinie są różne, niektórzy piszą na forach, że wyciągają
    więcej. Akurat taki limit nie ma dla mnie znaczenia.

    --
    Liwiusz

  • 6. Data: 2010-09-08 13:33:12
    Od: Paweł Gąska <c...@o...pl>

    Witam,

    W odpowiedzi na maila od Liwiusz
    z dnia: 2010-09-08 10:35:

    > Opisywany szeroko problem niemożności dodzwonienia się na przeniesiony
    > numer wystąpił i u mnie - przez półtorej doby.
    to wypełniaj szybko totka ;]

  • 7. Data: 2010-09-08 13:58:55
    Od: yendy <y...@g...com>

    On Sep 8, 2:08 am, "SDD" <s...@t...pl> wrote:
    > Wczytujac sie w informacje o usludze oraz regulamin mozna zauwazyc, ze
    > wlaczenie jednej lub drugiej opcji bonusowej zeruje *wszystkie* posiadane do
    > tej pory pakiety minut i/lub bajtów transmisji danych.

    Proszę powiedz dokładnie o które "opcje bonusowe" chodzi? Proszę podaj
    ich dokładną (handlową) nazwę, a najlepiej link do plejowskiego
    portalu.

    Bardzo dziękuję za ostrzeżenie ale proszę doprecyzuj żeby nie było
    nieporozumień!

    Pozdrawiam!

  • 8. Data: 2010-09-08 14:10:34
    Od: "malgosia" <m...@o...pl>

    >Proszę powiedz dokładnie o które "opcje bonusowe" chodzi? Proszę podaj

    wszystkie (taboolarasa)

    jk

  • 9. Data: 2010-09-08 14:48:48
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "yendy" <y...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...

    >Proszę powiedz dokładnie o które "opcje bonusowe" chodzi? Proszę podaj
    >ich dokładną (handlową) nazwę, a najlepiej link do plejowskiego
    >portalu.

    Oj, no ja rozumiem ten regulamin w taki sposob, ze przedapaja wszystkie
    "niezlotowkowe" pakiety, tj:
    - minuty z pakietu "100 minut na Play i stacjonarne", dostepne takze w
    programie doladowan (za doladowania na 30 zl i wiecej w miesiacu),
    - minuty do wszystkich sieci z uslugi "30 minut za 6 zl", dostepne takze w
    programie doladowan (za doladowania na 60 zl i wiecej w miesiacu),
    - minuty do wszystkich sieci z uslugi "Zbieraj minuty",
    - megabajty do wykorzystania w sieci Play z pakietow "Play Online w
    Telefonie",
    - megabajty do wykorzystanai w sieciach Play i Plus z pakietow "Tani
    internet" oraz "Internet w telefonie",
    - niewykorzystane i nieprzepadle przed zmiana SMSy do wszystkich sieci z
    bonusow za doladowania.

    Zostaja natomiast bonusy zlotowkowe:
    - 20 zl do wszystkich sieci z programu doladowan (za doladowania na 90 zl i
    wiecej w miesiacu),
    - premia "10% więcej" (czy jakos tak,
    - premia wykupiona z konta podstawowego w ramach uslugi "10 zl za 5 zl".

    Pozdrawiam
    SDD

  • 10. Data: 2010-09-08 15:25:30
    Od: Kotlet Mielony <m...@m...mail>

    W dniu 2010-09-08 09:02, Liwiusz pisze:

    > Dlatego też, skoro już zaczynamy "od zera", zmiany mogą zmotywować do
    > nie tylko do zmiany taryfy, a ale i operatora, co odbyło się w moim
    > przypadku. Okazało się, że gg air jest dla mnie lepszy.

    a przy przenoszeniu numeru tez trzeba placic za starter ?

    --
    http://program.do.wystawiania.faktur.dumpingowiec.pl
    / - rewelacja !