  • 1. Data: 2013-12-21 10:55:02
    Temat: Uwaga na ORLEN w Skierniewicach
    Od: anacron <a...@a...pl>

    Chodzi o ten przy Shellu i MacDonaldzie. Myślałem, że padła mi turbina w
    i30, ale okazało się, że padły 3 wtryskiwacze (profilaktycznie wymienili
    4). Padły niespełna 100km od zatankowania blisko 50l ON na tej stacji.
    Paliwo poszło na badania, ale już piszę o tym, aby uważać i ewentualne
    problemy z silnikiem po zatankowaniu tam. Tankowałem tam po raz pierwszy.

    --
    anacron
    aba/

  • 2. Data: 2013-12-21 11:08:43
    Temat: Re: Uwaga na ORLEN w Skierniewicach
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "anacron" <a...@a...pl> napisał w wiadomości grup
    > Chodzi o ten przy Shellu i MacDonaldzie. Myślałem, że padła mi turbina w
    > i30, ale okazało się, że padły 3 wtryskiwacze (profilaktycznie wymienili
    > 4). Padły niespełna 100km od zatankowania blisko 50l ON na tej stacji.

    Czyli pewnie zatankowałeś głównie coś innego, a nie olej napędowy.
    Obstawiam, że np. nie były smarowane.

    > Paliwo poszło na badania, ale już piszę o tym, aby uważać i ewentualne
    > problemy z silnikiem po zatankowaniu tam.

    Nie zapomnij im narobić gorszego bigosu co polucji za radary i pochwal się
    na grupie, jak już będą wyniki badań.

  • 3. Data: 2013-12-21 11:58:55
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 21.12.2013 11:08, Cavallino pisze:
    > Czyli pewnie zatankowałeś głównie coś innego, a nie olej napędowy.
    > Obstawiam, że np. nie były smarowane.

    Nie znam się, gdyby padł jeden, ok zdarza się. Jak się produkuje coś na
    miliony to zawsze kilku sztuk może być feralnych, ale padły 3.

    > Nie zapomnij im narobić gorszego bigosu co polucji za radary i pochwal
    > się na grupie, jak już będą wyniki badań.

    Nie wiem, ile takie trwają, pewnie z miesiąc. Próbki ze stacji tej i z
    poprzedniego tankowania (tak profilaktycznie) też już mamy oficjalne.
    Swoją drogą, właśnie z obawy przed kiepskim paliwem tankuję tylko na
    "firmowych" a i tak jak widać nic to nie dało.

    --
    anacron
    aba/