  • 1. Data: 2010-05-04 20:01:48
    Temat: Uwaga - Allegro; Motonautilius z Przemysla.
    Od: "Dysiek" <b...@b...pl>

    Witam

    Przygoda moja wyglada nastepujaco:

    1) Zakupilem chromowana oslone kardana do Virago 535
    2) Wplata 11 kwietnia - zaksiegowana 12
    3) Wg opisu aukcji data wysylki od 7-14 dni od zaksiegowania
    4) Kilkukrotne e-maile do sprzedawcy pozostaja bez odpowiedzi
    5) Telefonicznie dowiaduje sie, ze oslona zostala wyslana dzisiaj - tj. 23
    dni po terminie aukcji
    6) Drugi telefon - jednak nie zostala wyslana (!)
    7) Gosc wyklina do mnie telefonicznie, ze upominam sie o swoj towar po
    prawie miesiacu oczekiwania
    8) Stwierdza, ze oslony nie wysle i ch* mi w dupe bo smiem sie o nia
    upomniec.
    9) Ciekawe czy zwroci kase czy trzeba bedzie isc na policje.

    Nie polecam!

    Nick z Allegro: budomont1
    Aukcje: AUKCJE
    Dane firmy: Motonautilius z Przemysla

    UNIKAĆ JAK OGNIA!

    Tutaj watek na Forum Virago:
    http://www.virago.com.pl/viewtopic.php?p=180412#1804
    12

  • 2. Data: 2010-05-05 18:32:26
    Temat: Re: Uwaga - Allegro; Motonautilius z Przemysla.
    Od: "Dysiek" <b...@b...pl>

    Oddal pieniadze - tyle trzeba mu przyznac.

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2011-05-31 10:11:27
    Od: Bono5150 <Bono@_NOSPAM_pollinks.every1.net>

    Witam

    Ostatnio zakupiłem w Motonautilus gmola do Junaka m16.
    Niestety jest niesymetryczny (różnica około 0,5-1cm co przekłada się na
    skuteczność mocowania górnych uchwytów do ramy. Na szczęście udało się
    zamontować na siłę :). Pochromowany ładnie. Nie koliduje z podnóżkami i
    dźwigniami. Zobaczymy co czas pokaże.

    Równocześnie zamówiłem także lightbar.
    Cokolwiek producent rozumie przez przewody do podłączenia mają one około
    10cm długości i wychodzą z każdej z lamp :). Uchwyt odbiega troszeczkę od
    tego na zdjęciu. Jakość towaru dobra. Niestety nie ma schematu, który by
    wyjaśnił w którym miejscu się wpiąć w elektrykę (pozostaje serwis lub
    kombinowanie samemu). Żarówki 55W także są zbyt mocne do codziennej jazdy
    i będą rozładowywać akumulator.

    Ostatnim elementem zamówienia była szyba. Niestety z tego zakupu jestem
    najmniej zadowolony (odbiega kształtem od tej na zdjęciu - w tym przypadku
    bardzo). Wogóle nie pasuje do modelu m16 z roku 2011. Inny rozstaw śrub
    mocujących. Kolejnym mankamentem jest jej długość. Nachodzi na światła od
    lightbara przez co nie można obu elementów zamontować równocześnie.
    Długość uchwytu także jest za mała. Nachodzi na wskaźnik prędkości.
    Pozostaje przygotowanie nowego uchwytu i docięcie szyby we własnym
    zakresie. Proszę zwrócić uwagę na to, że wskaźnik poziomu paliwa także nie
    pasuje do tej konstrukcji uchwytu.

    Pozdrawiam wszystkich użytkowników jednośladów.

  • 4. Data: 2011-05-31 14:27:51
    Od: Jacot <j...@m...pl>

    Bono5150 <Bono@_NOSPAM_pollinks.every1.net> wrote:

    >Ostatnio zakupiłem w Motonautilus gmola do Junaka m16.

    Nie ma takiego motocykla...;)

    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10