  • 1. Data: 2010-05-03 15:28:15
    Temat: Bylo, minelo czyli Pierniki 2010
    Od: doktorski <d...@g...com>

    6, tu doktorski;

    Czapter Nadarzyn melduje osiagniecie celu bez strat. Podziekowania dla
    Onanizatorow za fajna impre w bardzo fajnym osrodku.

    Z ciekawych rzeczy warto wspomniec cisnienie 0,9 bara na tyle w CBF.
    Samo poszlo czy ktos "pomogl"? Czternastka pali 6 litrow jak pada :).
    A padalo od Sanoka do Ilzy. Juz myslalem, ze bedzie sie milo lecialo
    krakowska ale od Grojca zaczelo konkretnie *ebac zabami. W sumie
    jechalismy tyle samo czasu co po suchym. A, Radom ma fajny objazd
    zamknietego odcinka DK9. Si ju za rok, pijaki! :). Tylko uwazajcie: za
    rok nie bedzie juz Pokojowego Patrolu, prawda Zbyhon?

    Pryzmat: dawaj foty!

    pzdr, dr
    14/525

  • 2. Data: 2010-05-03 17:22:16
    Temat: Re: Bylo, minelo czyli Pierniki 2010
    Od: Sir Piernik <d...@p...onet.pl>

    doktorski pisze:
    ...>8
    > 6, tu doktorski;
    > Czapter Nadarzyn melduje osiagniecie celu bez strat....

    Solo - Piernik rowniez bez strat ale mokry!
    Polowa trasy w mocnym deszczu ale od Opola bylo OK wiec suchy dojechalem.
    W deszczu B12 pali tylko 5 litrow!!! :)

    Pozdrawiam
    Sir Piernik
    betvelwe

  • 3. Data: 2010-05-03 20:29:53
    Od: Odys <o...@t...pl>

    Odysy meldują powrót bez strat :)
    leciałem po mokrym ale bez deszczu, amerykański złom pali 4 litry

    pozdrawiam
    Odys
    ---
    XLH 883 (Grupa Lublin)

  • 4. Data: 2010-05-04 04:52:53
    Od: Gawron <m...@g...com>

    On 3 Maj, 17:28, doktorski <d...@g...com> wrote:
    > 6, tu doktorski;
    >
    > Czapter Nadarzyn melduje osiagniecie celu bez strat. Podziekowania dla
    > Onanizatorow za fajna impre w bardzo fajnym osrodku.

    Odys,wielkie dzieki!
    Afryka sie buntowala, ale dowiozla.
    Pozdr
    Gawron

  • 5. Data: 2010-05-04 07:02:42
    Od: lesor <l...@o...pl>

    On 3 Maj, 17:28, doktorski wrote:

    > Czapter Nadarzyn melduje osiagniecie celu bez strat. Podziekowania dla
    > Onanizatorow za fajna impre w bardzo fajnym osrodku.
    > [...]
    >
    > Pryzmat: dawaj foty!

    ZTCW, wymiana fot w czwartek w 2OO.

    Miejscowka lepsza - i standardem i jako punkt wypadowy.
    Odysu - dzieki.
    Powrot romantycznymi zoltymi drozkami z promowa przeprawa w Polancu
    zwienczony zgubieniem kufra (plusy dla masy plastycznej hepco&b.) i
    pogoda opisana powyzej.
    Po trzech latach niebycia, mam wrazenie, ze drogi w bieszczadach coraz
    lepsze, zwirku mniej, a stacji benzynowych wiecej... zamknietych
    wiecej.

    --
    pozdrawiam, lesor
    CB1300

  • 6. Data: 2010-05-04 08:47:13
    Od: zby_hon <z...@o...pl>

    Witojcie

    zby_hon dojechał, bez korków, bez zmoknięcia, bez zmarźnięcia.
    za to bogatszy o 6 pkt karnych i biedniejszy o 300 zł. :)

    Dzięki Odys, dzięki Wam wszystkim. Było super i super. :)

    doktorski wrote:

    > Tylko uwazajcie: za rok nie bedzie juz Pokojowego Patrolu, prawda Zbyhon?

    Ni cholery. :)) Sami się utytłamy w przyszłym roku i to nas będą
    transportowali do pokojów. :)

    --
    pozdr
    zby_hon

  • 7. Data: 2010-05-04 09:34:48
    Od: Kita <a...@g...com>

    Karawana w składzie - Kropka, Przecinek i Kita także melduje przybycie
    w dniu wczorajszym. Powrót częściowo w deszczu ale Bajeriszemotorwerke
    dało radę i dowiozło dzielnie Kropcię. A my z Marcinem w ciepełku z
    kompletem zabawek pod ręką (Marcin swoich, Kita swoich) poturlaliśmy
    się śladem mamy Kropki :).

    Odysie także dziękujemy i tym samym potwierdzmy, że miejscówa idealna
    także do przyjazdu z dziećmi. Także przedszkole motocyklowe pewnie w
    przyszłym roku większe :). No i do zobaczenia wszystkim za misiąc :).

    --
    Kita (niet łoszadzi) :(

  • 8. Data: 2010-05-04 19:10:10
    Od: LukeB <g...@o...pl>

    Dolaczam sie do podziekowan, krotko mowiac - bylo naprawde w deche.
    Dzieki!

    --
    Lukasz B.
    Transalp XL650V, WAW

  • 9. Data: 2010-05-04 21:32:03
    Od: "cpt. Nemo" <c...@p...onet.pl>

    Kaja i Nemo cala trase na sucho :)
    Polowa spoceni w upale, polowa w chlodku :)
    Dzieki Odysu ze Ci sie chcialo ...

    Agnieszce za sniadanie a Kicie za kawe spec podziekowania.

  • 10. Data: 2010-05-05 07:07:36
    Od: Odys <o...@t...pl>

    > Dzieki Odysu ze Ci sie chcialo ...

    Generalnie to Sailorowi trzeba podziękować ze mu się chciało...