  • 1. Data: 2010-05-04 19:51:33
    Temat: Hyosung - jak to porównać ?
    Od: August <4...@g...com>

    Motocykle Hyosunga na tle uznanych europejskich i japońskich marek tak
    jak produkty Daewoo na tle aut zachodnich / japońskich czy dużo, dużo
    gorzej ?

    Chodzi mi o UŻYWANE XRX125 do pierwszych kroków w lekkim, odludnym
    terenie / żeby przetrzymał ze 30 dziennych wyjazdów w sezonie bez
    majstrowania, nic specjalnie wiecej ;-)

    pozdrav,
    August

  • 2. Data: 2010-05-04 20:00:47
    Temat: Re: Hyosung - jak to porównać ?
    Od: "Dysiek" <b...@b...pl>

    > Motocykle Hyosunga na tle uznanych europejskich i japońskich marek tak
    > jak produkty Daewoo na tle aut zachodnich / japońskich czy dużo, dużo
    > gorzej ?

    Duzo, duzo gorzej.

    Dysiek

  • 3. Data: 2010-05-04 20:01:08
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2010-05-04 21:51, August pisze:
    > Motocykle Hyosunga na tle uznanych europejskich i japońskich marek tak
    > jak produkty Daewoo na tle aut zachodnich / japońskich czy dużo, dużo
    > gorzej ?

    Raczej jak Hyunday

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 4. Data: 2010-05-04 20:03:03
    Od: "Dysiek" <b...@b...pl>

    > Raczej jak Hyunday

    Jak Hyundai to bralbym bez wahania - siostra miala Pony i nie udalo je sie
    go zajezdzic pomimo wielu prob - np. jazdy z litrem oleju w silniku.

    Dysiek

  • 5. Data: 2010-05-04 20:04:54
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2010-05-04 22:01, Kuczu pisze:

    > Raczej jak Hyunday

    Hyundai mialo byc :)

  • 6. Data: 2010-05-04 20:13:06
    Od: August <4...@g...com>

    On 4 Maj, 22:00, "Dysiek" <b...@b...pl> wrote:

    > Duzo, duzo gorzej.

    a to że niby że to silnik drki 125 to nijak nie ratuje tego potwora?

    pozdrav,
    August

  • 7. Data: 2010-05-04 20:25:26
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2010-05-04 22:13, August pisze:

    > a to że niby że to silnik drki 125 to nijak nie ratuje tego potwora?

    Bierz spokojnie. Hyosungi to calkiem dobre sprzety o ugruntowanej juz
    renomie. Moze technicznie to nie pierwsza liga GP ale tez nie w ten
    segment rynku celuja. W segmencie 125 cm sa natomiast calkiem niezli i
    produkuja niezawodne sprzety. Mialem do czynienia z wieloma
    pierdzidelkami tej marki (znajomy jest dealerem Hyosunga w Niemczech) i
    robia naprawde dobre wrazenie.

  • 8. Data: 2010-05-05 00:35:38
    Od: Arni <n...@s...org>

    Kuczu pisze:

    > Bierz spokojnie. Hyosungi to calkiem dobre sprzety o ugruntowanej juz
    > renomie.

    Jesli to cos pomoze to robią bardzo dobre bankomaty :) (300 tys urzadzen
    chodzi na swiecie)

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 9. Data: 2010-05-05 05:39:31
    Od: "Jackare" <j...@i...pl>

    Użytkownik "Dysiek" <b...@b...pl> napisał w wiadomości

    > Jak Hyundai to bralbym bez wahania - siostra miala Pony i nie udalo je sie
    > go zajezdzic pomimo wielu prob - np. jazdy z litrem oleju w silniku.

    No to zanim zaczniesz odradzać zakup - warto byłoby sie dowiedzieć o czym
    się mówi.
    Hyosung jest jak hyundai bo to marka należąca do koncernu hyundai i robiąca
    całkiem nienajgorsze pojazdy.
    W Polsce raczej niepopularna bo w niskich pojemnościach droga na tle
    chińszczyzny a w wysokich zbyt tania na tle japońszczyzny a motocykle ma
    całkiem udane, np aguilla 650 - kolega ma już trzeci chyba rok i absolutnie
    bezawaryjnie sobie pomyka tu i tam.....
    --
    Jackare

  • 10. Data: 2010-05-05 06:22:05
    Od: n...@s...com

    On Wed, 5 May 2010 07:39:31 +0200, "Jackare" <j...@i...pl> w

    >W Polsce raczej niepopularna

    I to jest IMHO glowny problem. Nie znam ceny tej 125 ale jakbym mial
    wybor dt/xrx to wzialbym detka. W razie W. zdecydowanie latwiej dostac
    jakis klamot

    pozdr
    newrom
    --