  • 1. Data: 2010-05-03 12:52:58
    Temat: sprzedam nowe spodnie Roleff i Rider [market]
    Od: sylwusik2 <s...@i...pl>

    Witam
    mam na sprzedaż spodnie damskie Roleff RO 451 rozmiar S. Spodnie nowe,
    nieużywane z metkami, zakupione w Louissie w Niemczech. Niestety moja
    połowica stwierdziła iż są na nią trochę za duże i nie będzie ich
    nosić. Cena 160 zł .
    Dodatkowo ma również na sprzedaż spodnie Rider Tramper rozmiar XL.
    Spodnie również nowe zakupione u producenta. Jednakże niedogadanie w
    Lousie spowodowało iż dostałem od paczkę ze spodnie streetfigter więc
    te są mi zbędne. Cena 300 zł. Odbiór osobisty w Gdańsku bez opłat.
    Wysyłka to koszt ok 20 zł
    kontakt telefoniczny 508275596