  • Data: 2011-08-19 12:13:35
    Temat: Urwana osłona termiczna
    Od: Mateusz <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam grupę,
    Problem polega na tym, że pomiędzy końcowym odcinkiem wydechu a
    karoserią w takiej niszy miałem osłonę termiczną (tak mi się
    przynajmniej wydaje). Niestety czas spowodował to, że rdza zeżarła mi
    zarówno mocowania na osłonie jak i trochę blachy na podwoziu.

    Domyślam się, że ta osłona chroniła blachę znajdującą się nad nią przed
    ciepłem z wydechu i blacha nie była tak narażona na korozję.

    Nawet jakbym chciał (już próbowałem) to za cholerę nie przymocuję jej
    znowu w to miejsce w jakim była - chciałbym to dobrze zrobić, bo w innym
    wypadku będzie się niemiłosiernie telepać.

    Szukam jakiegoś innego rozwiązania - zamiennika tej osłony. Może po
    prostu zakonserwować tą blachę nad osłoną srebrzanką ?

    Prosiłbym o pomoc.