  • 11. Data: 2009-04-29 07:29:34
    Temat: Re: Uprzejmie oswiadczam..
    Od: "Monster" <a...@o...pl>

    Użytkownik "huck" napisał w wiadomości

    > jak jezdze puszka to mnie ci napieprzajacy na dlugich wkurwiaja
    > ale na moto od reki wlaczam długie
    > jak napisał Jacot wskaznik niezauważenia maleje gwałtownie
    > i glownie mi chodzi o tych na podporzadkowanej
    > huck
    Jeżdżę na krótkich,ale trochę podniesionych,projektor ma ładną linię
    "odcięcia" światła,więc jadąc po naszych dziurach migotanie ludziskom po
    oczach mam gratis,a nie jest to tak upierdliwe jak długie.

    Tomek
    BMWR1100S
    Dniepr MT10 koszowiec

  • 12. Data: 2009-04-29 08:11:43
    Od: "Darek Mroz" <D...@w...pl>

    > Jeżdżę na krótkich,ale trochę podniesionych,projektor ma ładną linię

    Jak jestem w puszce i za sobą widzę pacjenta na długich, to staram się tak w
    korku stać by nie przejechał i uprzejmie zwracam mu uwagę.
    Uważam, że na drogach jest za dużo agresji i za mało zrozumienia

    Darek Mróz

  • 13. Data: 2009-04-29 08:14:54
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Darek Mroz pisze:
    > Uważam, że na drogach jest za dużo agresji i za mało zrozumienia

    szkoda, że sam to prezentujesz. znaczy brak zrozumienia.

    --
    gildor
    9'99

  • 14. Data: 2009-04-29 08:42:06
    Od: kakmar <k...@g...com>

    Dnia 29.04.2009 huck <2...@w...pl> napisał/a:

    > jak jezdze puszka to mnie ci napieprzajacy na dlugich wkurwiaja
    > ale na moto od reki wlaczam d?ugie

    A wiesz że uczyli mnie kiedyś o tym, jest to (taka "logika" zachowań)
    opisana w literaturze, tylko nie pamiętam jak się nazywa i czy się to
    leczy.

    > jak napisa? Jacot wskaznik niezauwa?enia maleje gwa?townie
    > i glownie mi chodzi o tych na podporzadkowanej

    A próbowałeś kiedyś bez świateł, bo mnie się zdarzyło parę razy, i jakoś
    nie widzę różnicy.

    --
    kakmaratgmaildotcom

  • 15. Data: 2009-04-29 08:45:58
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    Darek Mroz pisze:

> [...]
    > korku stać by nie przejechał i uprzejmie zwracam mu uwagę.
    > Uważam, że na drogach jest za dużo agresji i za mało zrozumienia

    Drogi Darku Mrozu. Oswiadczam ze gdybys na mnie trafil to bys dostal
    przez otwarte okno w pysk. Kaskiem, umiem go bardzo szybko sciagac i
    zakladac :)

    --
    Kuczu
    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!

  • 16. Data: 2009-04-29 19:04:49
    Od: "news" <m...@g...pl>

    > jak jezdze puszka to mnie ci napieprzajacy na dlugich wkurwiaja
    > ale na moto od reki wlaczam długie
    > jak napisał Jacot wskaznik niezauważenia maleje gwałtownie
    > i glownie mi chodzi o tych na podporzadkowanej

    A co na to piesi, ktorych mozesz nie zauwazyc oslepiony dlugimi?
    o grugim motórze czy puszce nie wspomne?

    Co do podoporzadkowanej, sproboj zwolnic z 300 km/h to wszyscy beda cie
    widziec nawet bez swiatel.

    Chyba te baterie zaloze, bedzie regulowana, aby skoncentrowany snop swiatla
    kierowac na motocykliste jadacego z naprzeciwka, mysle ze wskaznik
    zauwazenia mnie wzrosnie drastycznie - jak sadzicie?
    A jaki bede bezpieczny :)

  • 17. Data: 2009-04-30 11:57:42
    Od: "huck" <2...@w...pl>

    Użytkownik "news" <m...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > swiatla kierowac na motocykliste jadacego z naprzeciwka, mysle ze wskaznik
    > zauwazenia mnie wzrosnie drastycznie - jak sadzicie?
    jak zwykle eklektyzm w podejsciu do przepisów
    -jazda ponad limit jest w porzo
    -ale juz jazda na dlugich jest be
    proponuje tym przepisomaniakom by trzymali sie w miescie oznakowań a na
    trasie 90 kph pomykali
    ja natomiast bede kultywował kult złego motocyklisty jeżdząc na długich po
    pijaku
    huck

  • 18. Data: 2009-04-30 12:58:31
    Od: "news" <m...@g...pl>

> [...]
    > -jazda ponad limit jest w porzo
    > -ale juz jazda na dlugich jest be
    > proponuje tym przepisomaniakom by trzymali sie w miescie oznakowań a na

    A skad wiesz, ze sie nie stosuje?

    > ja natomiast bede kultywował kult złego motocyklisty jeżdząc na długich po
    > pijaku

    A ja bede kultywowal kult zapuszkowanego zakutego lba
    i moja 1000W bateryjka napierdalal w motocyklistow jadacych na dlugich.

  • 19. Data: 2009-04-30 13:03:22
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    news pisze:

    > A skad wiesz, ze sie nie stosuje?

    stąd skąd Ty wiesz, że on jeździ 300 km/h

    --
    gildor
    9'99

  • 20. Data: 2009-04-30 13:23:59
    Od: KLOSZ <konradki@USUN_TOwp.pl>

    Kuczu pisze:

    > Drogi Darku Mrozu. Oswiadczam ze gdybys na mnie trafil to bys dostal
    > przez otwarte okno w pysk. Kaskiem, umiem go bardzo szybko sciagac i
    > zakladac :)

    On Ci, jak sam napisal, uprzejmie zwraca uwage ze go oslepiasz, a Ty mu
    w leb z kasku wyjezdzasz? Faaaajnie....

    Zdrowko
    KLOSZ