  • 111. Data: 2009-05-07 10:26:35
    Temat: Re: Uprzejmie oswiadczam..
    Od: "Tadek / Motostore" <t...@N...pl>

    gildor wrote:

    > gupiś Tadek. nie ma takiego zapisu, oj nie ma. jeszcze mnie w cudzysłowia
    > wcisnął. dzieś to znalas, co? w dodatku nie czytasz, oj nie czytasz.

    Nie Ciebie, jeno przepis co mi w mej nienajmadrzejszej lepetynie zostal jako
    sens, a nie dokladne brzmienie (przyznaje ze cytat niepotrzebny). Przeca do
    tego sie sprowadza (wielokrotnie przez madrzejszych POPRAWNIE cytowany)
    zapis PoRD: na jednym pasie ruchu - jeden pojazd wielosladowy
    (tautologicznie przez ten jeden wieloslad zdefiniowany). Prawda jest, iz dla
    mojej (jak juz samokrytycznie wspomnialem niezbyt madrej) glowy definicja ta
    metna nieco jest, lecz z pokora ja przyjmuje.

    --
    Pzdr,
    Tadek / Motostore.

  • 112. Data: 2009-05-07 10:38:40
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Tadek / Motostore pisze:

> [...]
    > mojej (jak juz samokrytycznie wspomnialem niezbyt madrej) glowy definicja ta
    > metna nieco jest, lecz z pokora ja przyjmuje.

    to Szekspir? podobne troche.

    dobrze, że motocykl to jednoślad (w większości), inaczej mielibyśmy
    pasów jak mrówków.

    --
    gildor
    9'99

  • 113. Data: 2009-05-07 11:39:20
    Temat: Re: Samokrytyka - ale nie moja
    Od: "news" <m...@g...pl>

    > Acha..., już rozumiem, czyli jak samochodem wyprzedzasz rowerzystę to on
    > musi czym prędzej brać rower pod pachę i uciekać na chodnik, bo przecież
    > nie może jechać na jednym pasie z Tobą ! Teraz to jasne. A jak już
    > przejedziesz to może wrócić na asfalt ?

    Kombinuj dalej, albo poczytaj, jest zapis ze wyprzedzajac rower lub
    motorower kierujacy musi zachowac bezp. odleglosc conajmniej 1 m
    A nie wmawiasz ludziom cos czego nie powiedzieli.

  • 114. Data: 2009-05-07 11:39:47
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    news pisze:

    > To jest niezle musze przyznac

    to jest pytanie egzaminacyjne. i ma odpowiedź.

    --
    gildor
    9'99

  • 115. Data: 2009-05-07 11:41:26
    Od: "news" <m...@g...pl>

  • 116. Data: 2009-05-07 11:47:12
    Od: "news" <m...@g...pl>

    > to jest pytanie egzaminacyjne. i ma odpowiedź.

    Oswiec mnie prosze

  • 117. Data: 2009-05-07 11:48:27
    Od: "news" <m...@g...pl>

    ja pozniej postawilem inne pytanie

  • 118. Data: 2009-05-07 11:48:34
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    news pisze:

    > Oswiec mnie prosze

    dasz sobie radę. to proste jest.

    --
    gildor
    9'99

  • 119. Data: 2009-05-07 11:52:16
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    news pisze:

    > Rozumiem: wiem ale nie powiem.

    ale to na prawde jest proste. wprowadź się w stan czi*, rozrysuj i
    pomyśl, co byś zrobił.

    * czilaut

    --
    gildor