  • 11. Data: 2011-06-12 21:56:53
    Temat: Re: Upaly vs karty graficzne pasywnie chlodzone (?)
    Od: "Feromon" <f...@w...pl>

    Użytkownik "Q" <n...@s...pl> napisał w wiadomości
    news:isn9p6$qqd$1@news.task.gda.pl...
    > przy otwartej / zamknietej budzie.

    Jeżeli obudowa ma zaprojektowany obieg powietrza
    to otwarcie obudowy może go zepsuć.

    Feromon

  • 12. Data: 2011-06-12 22:02:23
    Od: "Feromon" <f...@w...pl>

    > domyslnie chodzilo mi o obudowe "bezwiatrakowa" -
    > - inaczej przeciez pytanie nie mialoby sensu :)

    OBUDOWA BEZWIATRAKOWA - czy to fabryczne urządzenie?
    Rozumiem, że to chłodzenie wodne z bezwiatrakowym wymiennikiem ciepła.
    Bo inaczej pytanie raczej nie ne ma sensu.
    A raczej ma postać:
    Jak długo pracuje komputer z uszkodzonym układem cłodzenia
    w temperaturze przekraczającej dopuszczalna temperaturę otoczenia.

    Feromon