  • 1. Data: 2011-06-08 06:36:56
    Temat: spowolnienie USB?
    Od: "Zbyszek" <a...@k...pl>

    witam,

    problem jest dość złożony, więc postaram się jak najszczegółowiej i jak
    najkrócej go opisać jednak wybaczcie jeśli coś pominę

    Kamera via USB do czytania impulsów laserowych odbitych od ekranu działa
    spokojnie pod XP, nie działa pod 7 32bitową.
    Producent (USA) nie udostępnia sterowników, a twierdzi jedynie że porty USB
    są za szybkie i należy je spowolnić w BIOS.
    Mówi o poleceniach "backwards compatibility" i "legacy support".

    Ale nie wszystkie płyty mają taką opcję w BIOS, na moim Asusie w stacjonarce
    jest, ale w lapku Dell już nie.

    Macie jakiś pomysł ?, Czy da się to zrobić jakimś softem ? Dzięki za pomoc.

    Zbyszek

  • 2. Data: 2011-06-08 07:49:38
    Temat: Re: spowolnienie USB?
    Od: Tomaszek <t...@o...pl>

    W dniu 2011-06-08 08:36, Zbyszek pisze:
    > Macie jakiś pomysł ?, Czy da się to zrobić jakimś softem ? Dzięki za pomoc.

    Na czas pracy z tym urządzeniem wyłącz w menadżerze urządzeń urządzenie
    o nazwie: "Kontrolery uniwersalnej magistrali szeregowej > Rozszerzony
    kontroler hosta..." Z USB 2.0 zrobi się 1.1. Póki nie włączysz tego
    ręcznie, będzie nadal USB 1.1. Rozwiązanie programowe, w sprzęt i biosa
    nie ingerujące.

  • 3. Data: 2011-06-08 08:03:14
    Od: buddy <g...@g...com>

    > Na czas pracy z tym urządzeniem wyłącz w menadżerze urządzeń urządzenie

    dzięki, będę kombinował, ale rozszerzone mogę jedynie odinstalować,
    ale zobaczymy

  • 4. Data: 2011-06-08 10:44:28
    Od: Tomaszek <t...@o...pl>

    W dniu 2011-06-08 10:03, buddy pisze:
    > dzięki, będę kombinował, ale rozszerzone mogę jedynie odinstalować,
    > ale zobaczymy

    Dziwne, u mnie można również wyłączyć. Sprawdzałem na trzech
    komputerach, chipsety VIA i SiS.

  • 5. Data: 2011-06-11 14:55:16
    Od: Krzysztof Rudnik <r...@k...net.pl>

    Tomaszek wrote:

> [...]
    > kontroler hosta..." Z USB 2.0 zrobi się 1.1. Póki nie włączysz tego
    > ręcznie, będzie nadal USB 1.1. Rozwiązanie programowe, w sprzęt i biosa

    Może po prostu zakupić za parę zł HUB USB obsługujący tylko 1.1 i kamerę
    podłączyć przez ten hub.